اعطای نشان اعتباربخشی درجه یک برتر کشوری به بیمارستان کوثر سنندج

به گزارش زعفران، رییس بیمارستان کوثر سنندج گفت: مرکز آموزشی، درمانی و پزشکی کوثر پیروز به اخذ گواهینامه اعتباربخشی درجه یک برتر ملی از وزارت بهداشت شد.

اعطای نشان اعتباربخشی درجه یک برتر کشوری به بیمارستان کوثر سنندج

به گزارش خبرنگار از ،بابک قطبی رییس بیمارستان کوثر سنندج اظهار کرد: در ارزیابی سالیانه اعتبار بخشی مراکز پزشکی، آموزشی درمانی کشور که به وسیله کارشناسان خبره وزارت بهداشت کشور انجام می گردد، اسفند سال گذشته به سرانجام رسید.

او اضافه نمود: در این ارزیابی بیمارستان کوثر سنندج با کسب 83/76 درصد امتیازات ممکن، پیروز به کسب این پیروزیت عظیم و استقرار در بین 40 بیمارستان اول از قریب به یک هزار بیمارستان در کشور شد.

رییس بیمارستان کوثر سنندج گفت: دستیابی به این پیروزیت عظیم در این برهه زمانی حساس و پر فشار کاری به علت شیوع بیماری کرونا جز با فداکاری، کوشش و پشتکار کارکنان، پزشکان و مدیران خدوم و زحمتکش این مرکز امکان پذیر نبود.

قطبی کسب این افتخار عظیم را به مردم فهیم استان کردستان و کارکنان زحمتکش این مرکز که با کوشش شبانه روزی خود، در راه ارتقای سلامت جامعه و درمان آلام بیماران مشغول خدمتگذاری هستند تبریک و تهنیت گفت و اضافه نمود: از درگاه خداوند متعال پیروزیت روزافزون را برای همکاران این مجموعه و مردم شریف کردستان، آرزومندم.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 237

به "اعطای نشان اعتباربخشی درجه یک برتر کشوری به بیمارستان کوثر سنندج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای نشان اعتباربخشی درجه یک برتر کشوری به بیمارستان کوثر سنندج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید