توضیحات دادرس درباره پرونده ملاقات سایپا - پیکان

به گزارش زعفران، عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در خصوص پرونده ملاقات جنجالی سایپا - پیکان ارائه کرد.

توضیحات دادرس درباره پرونده ملاقات سایپا - پیکان

مهدی دادرس در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره اینکه چه زمانی قرار است کمیته استنیاف حکم خودش را در خصوص ملاقات سایپا - پیکان اعلام کند، گفت: این پرونده زیر نظر آقای صالحی آنالیز می گردد و باید دید در نهایت آنالیز ها به کجا ختم خواهد شد. ما معمولاً سه شنبه ها جلسه داریم و قرار است تمامی اعضا جمع شوند و این موضوع به صورت کامل مورد آنالیز قرار بگیرد تا در نهایت حکم مربوط به پرونده ملاقات سایپا - پیکان صادر گردد.

دادرس در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال تغییر حکم کمیته انضباطی وجود خواهد داشت، توضیح داد: به هر حال این امکان وجود دارد که حکم تغییر کند و شاید هم تغییر نکند. ما ادله ها را آنالیز خواهیم کرد و طبیعتاً دفاعیات دو تیم هم مورد آنالیز قرار خواهد گرفت. کمیته استنیاف قطعاً سعی می نماید که یک حکم عادلانه و قانونی را در خصوص پرونده این بازی ارائه کند.

وی در خصوص اینکه برخی از مربیان و کارشناسان فوتبال حکم کمیته انضباطی را غیرعادلانه توصیف نموده بودند، گفت: اینطور نیست که همه از حکم کمیته انضباطی ایراد گرفته باشند و برخی ها هم تأکید داشتند این حکم عادلانه بوده است که در این مورد می توان به اظهارات آقای شاه حسینی رئیس پیشین کمیته انضباطی اشاره نمود. به هر حال هر فردی می تواند در این زمینه نظر بدهد و نظرها هم قابل احترام است. قطعاً کمیته استنیاف کوشش می نماید تا به دور از جنجال و هیجان و براساس قانون و عدالت حکم این بازی را صادر کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 153

به "توضیحات دادرس درباره پرونده ملاقات سایپا - پیکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات دادرس درباره پرونده ملاقات سایپا - پیکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید