حکمرانی مجازی، وزارتخانه های آلمانی با فیس بوک، اینستاگرام و کلاب هاوس خداحافظی می نمایند

به گزارش زعفران، دولت آلمان از تمام وزارتخانه های این کشور خواست به دلیل نگرانی های مربوط به حفظ حریم شخصی از شبکه های اجتماعی فیس بوک، کلاب هاوس، تیک تاک و اینستاگرام خارج شوند.

حکمرانی مجازی، وزارتخانه های آلمانی با فیس بوک، اینستاگرام و کلاب هاوس خداحافظی می نمایند

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از رویترز، تمامی سازمان ها و وزارتخانه های دولتی در آلمان تا سرانجام سال 2021 فرصت دارند تا صفحات خود را در شبکه اجتماعی آمریکایی فیس بوک را تعطیل نمایند.

اولریش کلبر در نامه خود خطاب به ادارات و نهادهای دولتی آلمان توصیه نموده که آنها علاوه بر فیس بوک از کلاب هاوس، تیک تاک و اینستاگرام هم خارج شوند. زیرا آنها هم در زمینه نقض قوانین حریم شخصی عملکردی مشابه با فیس بوک داشته اند.

کمیسیونر حفاظت از داده های آلمان معتقد است فیس بوک و سه شبکه دیگر نتوانسته اند تبعیت خود از قوانین مربوط به حفظ حریم شخصی که به وسیله اتحادیه اروپا و آلمان وضع شده را ثابت نمایند و به همین دلیل ادامه فعالیت سازمان ها و نهادهای دولتی آلمانی در این شبکه های اجتماعی جایز نیست.

مقامات آلمانی از اینکه اطلاعات خصوصی کاربران این کشور در فیس بوک، اینستاگرام، کلاب هاوس و تیک تاک به آمریکا منتقل می گردد، رضایت ندارند و می گویند فیس بوک حاضر نیست در این زمینه با دولت آلمان همکاری کند یا به آن ضمانتی بدهد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 167

به "حکمرانی مجازی، وزارتخانه های آلمانی با فیس بوک، اینستاگرام و کلاب هاوس خداحافظی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حکمرانی مجازی، وزارتخانه های آلمانی با فیس بوک، اینستاگرام و کلاب هاوس خداحافظی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید