مقاله: 12 فیلم که طرفداران ارباب حلقه ها باید ببینند

به گزارش زعفران، پیش در آمدی بر ارباب حلقه ها و روایت ماجراهایی که 60 سال پیش از سفر فرودو و یاران حلقه برای رسیدن به موردور، برای بیلبو بگینز جوان رخ داد.

مقاله: 12 فیلم که طرفداران ارباب حلقه ها باید ببینند

اورلاندو بلوم بلافاصله بعد از موفقیت شگفت انگیز قسمت سوم ارباب حلقه ها در اسکار و گیشه، سراغ یک داستان ماجراجویانه و فانتزی دیگر رفت و به دنیای دزدهای دریایی پیوست.

کمتر کسی پیدا می گردد که مجموعه فیلم های دزدان دریایی کارائیب را ندیده باشد. اورلاندو بلوم در ارباب حلقه ها در نقش لگولاس، الف زیبارو و چابکی که مهارت های بی نظیری در تیر و کمان داشت بسیار خوش درخشید و هواداران زیادی پیدا کرد و خیلی زود توانست جایگاهش را در یک فرنچایز دیگر هم تثبیت کند.

تالکین و لوئیس که در واقعیت رفیق هم بودند، هردو از اسطوره های اسکاندیناوی برای خلق آثارشان الهام گرفتند و افسانه های فانتزی و فلسفه های اخلاقی آن ها را به وجود آوردند. هردوی این داستان ها پر است از ماجراهای شگفت انگیز، قهرمانان دوست داشتنی و دنیایی سراسر خیال و جادو و رنگ. البته نارنیا در دنیای سینما به خوش اقبالی ارباب حلقه ها نبود و کارگردان بی نظیری مثل پیتر جکسون را پشت خودش نداشت. ولی با این حال هنوز هم برای هواداران دنیا های فانتزی تماشایی است.

منبع مقاله: 12 فیلم که طرفداران ارباب حلقه ها باید ببینند

انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 268

به "مقاله: 12 فیلم که طرفداران ارباب حلقه ها باید ببینند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: 12 فیلم که طرفداران ارباب حلقه ها باید ببینند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید