پروژه باغ موزه دفاع مقدس لرستان در انتظار تأمین اعتبار

به گزارش زعفران، خبرنگاران/لرستان مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه باغ موزه دفاع مقدس در صورت تأمین اعتبار تا خاتمه امسال به افتتاح می رسد از پیشرفت 90 درصدی این پروژه اطلاع داد.

پروژه باغ موزه دفاع مقدس لرستان در انتظار تأمین اعتبار

جهت دریافت خدمات طراحی محوطه ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

محسن رشیدی اظهار کرد: تا به امروز 104 شهید گمنام بر دستان مردم قدرشناس استان لرستان تشییع و در یادمان ها، بقاع متبرکه، و مراکز نظامی، علمی و فرهنگی به خاک سپرده شده است.

وی با بیان اینکه باغ موزه دفاع مقدس در صورت تأمین اعتبار تا خاتمه امسال به افتتاح می رسد از پیشرفت 90 درصدی این پروژه اطلاع داد و توضیح داد: اقتدار و صندلی نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون و مدیون خون شهیدان و دفاع مقدس است که برای حفظ ارزش ها و تاریخ دفاع مقدس باید همه مسئولان نسبت به تکمیل این پروژه فرهنگی اهتمام داشته باشند.

رشیدی در مورد محتواسازی باغ موزه دفاع مقدس لرستان، اعلام نمود: در کارگروه علمی و ادبی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان لرستان تاریخ شفاهی رزمندگان در قالب کتاب هایی منتشر می گردد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه تا به امروز 20 خانواده شهید استان برای فراوری محتوای باغ موزه دفاع مقدس اعلام آمادگی نموده اند، ادامه داد: علاوه بر این هم تعدادی از پیشکسوتان دفاع مقدس برای فراوری محتوا وارد عمل شدند که قطعا با این برنامه ها محتواسازی خوبی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در هفت نقطه لرستان هنوز اجازه ایجاد یادمان شهدای گمنام داده نشده است، گفت: ایجاد یادمان در نقاطی مانند زاغه، گراب، بیرانشهر اشترینان و چگنی نیازمند همکاری مسئولان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 156

به "پروژه باغ موزه دفاع مقدس لرستان در انتظار تأمین اعتبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه باغ موزه دفاع مقدس لرستان در انتظار تأمین اعتبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید