چون پرسپولیس هستیم به ما اهمیت نمی دهند، ضعف در نتایج را می پذیرم

به گزارش زعفران، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: در سه دیدار قبلی نتایج خوبی نگرفتیم و انتظاراتی که از خودمان داشتیم برآورده نشد. بازی فردا برای ما خیلی مهم و حساس است. کسب سه امتیاز آن واجب تر از نان شب شده است.

چون پرسپولیس هستیم به ما اهمیت نمی دهند، ضعف در نتایج را می پذیرم

سرمربی پرسپولیس درباره دیدار فردا با صنعت نفت آبادان تاکید کرد: برای بازی فردا با بازیکنان صحبت کردیم. می دانیم هواداران ناراحت هستند و ناراحتی آن ها را هم درک می کنیم. به هر حال لیگ مثل رقابت ماراتن است. باید کمک کنیم و با تلاش کار را ادامه داده و پایان دهیم.

وی درباره میزان آمادگی این تیم در تمرینات شرح داد: تمرینات زیادی برای بردن داشتیم. فکر می کنم باید تمرکز بیشتر روی کار داشته باشیم و اسیر حواشی نشویم. حمایت از تیم باید اولویت کار همه باشد. ما واقعاً تلاش خودمان را انجام می دهیم و بازیکنان با توجه به اینکه مسائل زیادی دارند تحت فشار شدیدی هستند، ولی همه آنها برای اعتلای نام پرسپولیس و سربلندی هواداران تلاش می کنند. باید به بازیکنان اعتماد و از آنها حمایت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازگشت هواداران به صورت محدود پس از دو سال به ورزشگاه آزادی شرح داد: از این اتفاق خیلی خوشحالم. بعد از دو سال بازی با حضور تماشاگران لذت دیگری دارد و بی صبرانه منتظر بازی فردا هستیم تا حضور گرم هواداران را تجربه کنیم. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

وی بار دیگر تاکید کرد: همه اعضای تیم انگیزه بالایی دارند و باید خیلی زود به فرم ایده آل خودمان برسیم.

گل محمدی در پاسخ به این که شاید پرسپولیس مثل دو فصل قبل دچار چالش فنی شود، با این حال امیدوار به بازگشت برای رقابت در بین مدعیان قهرمانی است یادآور شد: ممکن است هر تیمی در طول فصل اُفت داشته باشد و وارد جهتی خیلی سخت شود، ما متأسفانه در این جهت هستیم، ولی باید خیلی زود راه مان را عوض کنیم و به شکل تیمی که قبلاً داشتیم برگردیم.

سرمربی سرخپوشان ادامه داد: همه فوتبال فنی نیست و اتفاقاتی که بیرون زمین می افتد و مسائلی که تیم داشت و دارد تأثیرش را روی فکر همه ما گذاشته و کار را سخت کرده است. بالاخره تیمی که می خواهد قهرمان شود باید آرامش فکری داشته باشد. در فوتبال ایران همیشه مسائل هست، ولی اگر مسائل حداقلی باشد قطعاً راحت تر می توانیم به ادامه کار خوش بین باشیم.

گل محمدی راجع به اینکه وحید امیری در تیم ملی بازی های درخشانی دارد اما در پرسپولیس کمی متفاوت شده است گفت: امیری بازی های خوبی هم برای ما انجام داده است و این موضوع را قبول ندارم. هر وقت وحید برای ما بازی کرده است بهترین بازی هایش را انجام داده است و کیفیت کاری که برای پرسپولیس داشته است راضی کننده بوده. او همه تلاش خود را برای پیروزیت تیم می کند.

او درباره لو رفتن ترکیب پرسپولیس تاکید کرد: صحبت هایی که در رختکن می شود و خبرهایی که از آنجا به بیرون درز پیدا می کند از سال ها قبل هم وجود داشت. من هم نمی توانم جلوی ان را بگیرم. من دوست ندارم این اتفاق بیفتد. چندسال پیش هم این اتفاق می افتاد و زیاد اهمیت نمی دادم. کاری هم از دستم بر نمی آید تا بازپرسی کنم. همه تیم ها چنین مسئله ای دارند و مختص پرسپولیس نیست.

گلمحمدی تاکید کرد: وقتی ترکیب به بیرون نمی آید احتمال خیلی زیاد با ترکیب خود تمرین نمی کنند و این با شیوه کاری که ما داریم فرق دارد.

سرمربی سرخپوشان مرکز درباره عملکرد خط دفاعی پرسپولیس و دروازه بان های این تیم شرح داد: این موضوع به دروازه بان ربطی ندارد. وقتی گل می خوریم مشکل از همه است. همه اجزا باید مورد بازبینی قرار بگیرد؛به خصوص دفاع تیمی باید بازبینی شود. علت آنکه در سال های قبل پیروز می شدیم دفاع تیمی بود. قبول دارم هر چقدر کمتر گل بخوریم پیروز تر می شویم. قبول دارم در این مبحث باید قویتر شویم.

وی درباره مسائل اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: چون پرسپولیس است اهمیت نمی دهند. اگر برای باشگاه دیگری بود زمین و زمان را یکی می کردند. سر ما در کار خودمان است و با مسائل می سازیم و حرفی نمی زنیم به همین علت اتفاقات ناخوشایندی که رقم می خورد کسی به آن توجه نمی کند.

گل محمدی ادامه داد: دو هفته است تاجیکی ها آمده اند و کسی به فکر آنها نیست. بازیکنانی که گرفتیم جوان، آینده دار و با قیمت پایین به پرسپولیس آمدند.

او در واکنش به خبرنگاری که از او پرسید گفته بودید به تیم ملی ایران در صورت عدم تعامل ممکن است دستیاران خود نظیر کریم باقری و مهرداد خانبان را نفرستد، گفت: مسائلی که برای تیم ما به وجود می آید به خاطر اردوها و بازی های تیم ملی است و همه از آن آگاهی دارند. فدراسیون هم از مسائل ما اطلاع دارد. ما دنبال این نیستیم که بخواهیم موضعی رو در رو با فدراسیون داشته باشیم و دنبال این مسائل نیستیم. دوست داریم تیم ملی پیروز باشد و برای ما پیروزیت تیم ملی خیلی حائز اهمیت است.

سرمربی سرخپوشان تاکید کرد: تیم ملی خوب باشد فوتبال ما هم حالش خوب می شود و این تعامل همیشه از سوی پرسپولیس وجود خواهد داشت و باعث افتخار است که بازیکنان تأثیرگذار تیم ملی از پرسپولیس هستند و هم اینکه مربیانی که در اختیار تیم ملی قرار می گیرند مربیان قابلی هستند و این کمک از سوی ما همیشه بوده است و خواهد بود. وحید امیری دو بازی در تیم ملی حضور داشت و چرا نباید دیدار ما با مس رفسنجان به تاخیر می افتاد.

گل محمدی در واکنش به اعتراض تعدادی از بازیکنان پرسپولیس درباره کیفیت پایین پیراهن ها تاکید کرد: بحث لباس واقعاً بحث مهمی در فوتبال است. متأسفانه کیفیتی که اول فصل قرار بود به ما بدهند آن کیفیت نیست و حتی رنگش هم رنگ مناسبی نیست. این جنس ها جنس هایی است که فکر می کنم در ایران تولید می شود. صحبت هایی داشتیم و احتمال زیاد کیت پرسپولیس تغییر خواهد کرد، هم رنگ آن و هم طرح و جنس آن. با هواداران هم که صحبت می کنیم آنها هم از شکل و شمایل لباس راضی نیستند و هرچه زودتر باید برای تغییر کیت لباس پرسپولیس اقدام شود. احتمالاً هفته آینده لباس ها تغییر پیدا کند.

او درباره مسائل داوری که مورد انتقاد باشگاه پرسپولیس نیز قرار گرفته بود گفت: من به عنوان مربی دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم. باشگاه بیانیه داده بود که نکاتی به آن اشاره شده بود. فضای موجود با داوری باید بر اساس احترام باشد.

گلمحمدی درباره عملکرد داوران گفت: آنها با توجه به سختی کار، کاری فراتر از یک داور می کنند بخصوص در بحث VAR که کار را خیلی سخت کرده است. آنها حتی هدست هم در بعضی بازی ها ندارند. در چنین شرایطی نباید انتظار زیاد داشت. با این حال در صحنه های تاثیرگذار باید تصمیمات خوبی گرفته شود.

سرمربی پرسپولیس درباره شرایط مصدومان این تیم یادآور شد: سیامک نعمتی تازه به تیم اضافه شده است. او و سیدجلال که زانویش مشکل پیدا کرده بعید است به دیدار با صنعت نفت آبادان برسد. کمال کامیابی نیا هم دوران سخت مصدومیتی داشت . باید برای او تمرینات اختصاصی بگذاریم تا به فرم ایده آل برسد و بتواند به تیم کمک کند.

وی درباره بلاتکلیفی شرایط مدیریتی باشگاه گفت: قطعا این موضوع آسیب می زند. باید من و بازیکنان بدانیم طرف حساب با چه کسی هستیم. مسائل خیلی واضح است و نیازی به کنکاش نیست. تشکیلات بزرگی مثل پرسپولیس قطعا باید اعضای هیات مدیره، مدیرعامل، معاون او و حتی کمیته انضباطی اش مشخص باشد. این موضوع کمک می کند یک تیم، تمرکز بیشتری داشته باشد. حالتی که برای پرسپولیس از لحاظ مدیریتی وجود دارد در شان و شخصیت پرسپولیس نیست. امیدوارم آقای سجادی هرچه سریعتر تکلیف را روشن کند. باید ثبات را در بحث مدیریتی داشته باشیم تا تیم آسیب نبیند.

سرمربی سرخپوشان در پایان درباره تغییر سیستم های پرسپولیس گفت: هر تغییری نسبت به نیاز تیم است. ما هم سه و چهار نفره یاد گرفتیم دفاع کنیم. این موضوع بسته به سیستم بازی حریف تغییر می کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 343

به "چون پرسپولیس هستیم به ما اهمیت نمی دهند، ضعف در نتایج را می پذیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چون پرسپولیس هستیم به ما اهمیت نمی دهند، ضعف در نتایج را می پذیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید