بازسازی Dead Space رونمایی شد؛ الکترونیک آرتز در جهت رستگاری

به گزارش زعفران، شرکت الکترونیک آرتز (EA) در جریان رویداد EA Play با نمایش دادن یک تیزر کوتاه از بازسازی بازی دد اسپیس، ساخته شدن این بازی را تأیید کرد. بازسازی بازی دد اسپیس از پایه و اساس با گرافیک نسل نهمی اجرا شده و بر اساس تصاویر محدودی که از آن دیده ایم، ظاهری خارق العاده دارد. تاریخ عرضه بازسازی بازی دد اسپیس اعلام نشده و این بازی قرار است برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس و کامپیوترهای شخصی عرضه گردد.

بازسازی Dead Space رونمایی شد؛ الکترونیک آرتز در جهت رستگاری

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

چند سالی بود که شرکت الکترونیک آرتز را به نام یکی از منفور ترین شرکت های فعال در صنعت بازی سازی می شناختیم. از سمتی گند ماجرای لوت باکس ها در آمده بود و الکترونیک آرتز از هیچ تلاشی برای تیغ زدن بازیکنان دریغ نمی کرد، از سمت دیگر سخنان گهربار مدیران این شرکت مبنی بر اینکه دوران بازی های تک نفره تمام شده خون تمام گیمرها را به جوش آورده بود.

الکترونیک آرتز با چپاندن بازی هایی که مناسب عرضه تک نفره هستند (مانند Anthem) در قالب آنلاین، فشار آوردن روی استودیوها برای عرضه بازی های ناقص و هزار مدل سیاست کثیف و پلید همه را از خود رنجانده بود. همین حالا هم که می خواهیم درباره بازسازی دد اسپیس صحبت کنیم داغ دلمان تازه شده که چند سال پیش الکترونیک آرتز به جهت تمرکز بیشتر روی بازی های آنلاین، استودیوی سازنده مجموعه دد اسپیس را تعطیل و ما را از دیدن ادامه داستان آیزاک کلارک محروم کرد.

یکی دو سال است که شرایط نه چندان زیبای الکترونیک آرتز از این رو به آن رو شده و این شرکت از خر شیطان پایین آمده. مدتی است که شرکت الکترونیک آرتز از بازی های مستقل پشتیبانی می نماید، سراغ ساخت بازی های تک نفره خوب می رود، با قرار دادن بازی های منتشر شده اش در فروشگاه استیم ما را از سر و کله زدن یک فروشگاه اضافه راحت نموده و در کنار احترام بیشتر به بازیکنان درباره پرداخت های درون برنامه ای، کیفیت بازی های آنلاین خود را بالاتر برده. مهم ترین پروژه عرضه شده شرکت الکترونیک آرتز در امسال میلادی بازسازی سه گانه مس افکت بود. سه گانه ای که کاملا تک نفره است و عرضه آن ستایش های زیادی به خود به همراه آورد. بعد از شایعه های قبلی حالا نوبت بازسازی قسمت اول بازی دد اسپیس شده.

قسمت اول دد اسپیس را به نام یکی از برترین بازی های ترس و بقای تاریخ می شناسیم. با وجود این که شباهت های میان این بازی و قسمت چهارم سری بازی های رزیدنت اویل غیرقابل انکار هستند و بازی دد اسپیس در ظاهر ویژگی انقلابی خاصی به همراه ندارد، بازیکنان زیادی هستند که به خاطر اتمسفر بی نظیر، هیولاهای خاص و مبارزات پرتنش حول محور قطع اعضای بدن دشمنان، آن را می ستایند. دو بازی به نام دنباله های دد اسپیس ساخته شدند. با وجود اینکه قسمت دوم از نظر کیفیت ساخت در سطح بالاتری از قسمت اول بود، به گرد پای اتمسفر خفه کننده بازی اول نرسید. به قسمت سوم کاری نداریم که در میان بازی های دد اسپیس، نخاله ای بیش به حساب نمی آید و رسما اکشن است.

حقیقتا به جز اینکه می دانیم نسخه بازسازی شده بازی دد اسپیس 1 واقعی است و گرافیک شگفت انگیزی خواهد داشت، چیز خاصی از خود بازی نمی دانیم. شرکت الکترونیک آرتز یک تیزر یک دقیقه ای از این بازی منتشر نموده که در آن دقیقا شش نمای ثابت (با احتساب تصویر پایانی که در آن نام بازی به نمایش در می آید) از گرافیک داخل بازی در کنار موسیقی مورمورکننده دد اسپیس به نمایش در می آید. به گفته شرکت الکترونیک آرتز این تصاویر از خود بازی هستند و به راستی که در کنار هم قرار گرفتن جو تاریک بازی دد اسپیس در کنار قدرت سخت افزار نسل نهم ترکیبی حیرت آور و رعب انگیز خلق می نماید.

شرکت الکترونیک آرتز در وبلاگ رسمی خود یک متن کوتاه و بسیار کلی را منتشر نموده و در آن شرح داده که قرار است بازسازی بازی دد اسپیس تفاوت های جزئی با بازی اصلی داشته باشد و عناصر آن مدرن تر شوند. این تغییرات با توجه به بازخورد های بازیکنان شکل خواهند گرفت و احتمالا بیشتر از تغییراتی که در بازسازی سه گانه مس افکت دیدیم نخواهند بود.

بازسازی دد اسپیس به وسیله استودیوی EA Motive ساخته شده که این استودیو در ساخت بازی استار وارز بتل فرانت 2 همکاری داشته و توسعه دهنده بازی استار وارز: اسکوادرانز بوده. اگر شرکت الکترونیک آرتز برای بازسازی بازی دد اسپیس 1 را جدی بگیرد و باقی بازی را با کیفیتی که در تیزر کوتاه دیده ایم فراوری کند قطعا بازخوردهایی شگفت انگیز دریافت خواهد نمود.

عرضه بازسازی دد اسپیس کورسوی امیدی برای هواداران این سری است که آن ها را به دیدن قسمت نهایی این سری که در بازی سوم آن داستان ناقص مانده بود، امیدوار می نماید. قسمت بعدی دد اسپیس ساخته گردد یا نه، همین که قرار است بازسازی قسمت اول را با گرافیک نسل نهم تحویل بگیریم اتفاقی عالی است و فقط دیدن عبارت Cut off their limbs در تیزر این بازسازی باعث می گردد که هواداران قدیمی دد اسپیس از خود بی خود شوند. شرکت الکترونیک آرتز جهت بسیار خوبی را برگزیده و با فعالیت های نو خود، به سمت رستگاری در میان گیمرها می رود. البته می دانیم که واقعیت کثیف است و همه چیز حول محور پول می چرخد؛ شرکت الکترونیک آرتز در پی حلالیت طلبیدن از گیمرها نیست. با این توصیفات، همین که محصولات خوبی در حوزه دلخواه امان به ما تحویل می دهد برای شادی ما کافی است.

بازسازی بازی دد اسپیس 1 قرار است در تاریخی نامشخص برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس و کامپیوترهای شخصی عرضه گردد. به گفته شرکت الکترونیک آرتز در بخش های مختلف این بازی تغییراتی ایجاد خواهد شد و ابعاد مختلف بازسازی بازی دد اسپیس بجز گرافیک نسل نو، تغییرات جزئی به خود خواهند دید.

در ادامه می توانید تیزر منتشر شده از بازسازی بازی دد اسپیس 1 را دیدن کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 171

به "بازسازی Dead Space رونمایی شد؛ الکترونیک آرتز در جهت رستگاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی Dead Space رونمایی شد؛ الکترونیک آرتز در جهت رستگاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید