قربانی: صحبت های مجیدی ناراحت کننده بود، خوشحالی ام به یک دلیل دوچندان شد

به گزارش زعفران، مدافع تیم فوتبال فجر سپاسی که تک گل نماینده شیراز را در دیدار برابر استقلال به ثمر رساند، گفت که حرف های سرمربی استقلال برای او ناراحت کننده بوده است.

قربانی: صحبت های مجیدی ناراحت کننده بود، خوشحالی ام به یک دلیل دوچندان شد

سیروان قربانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در ارتباط با صحبت های فرهاد مجیدی در کنفرانس مطبوعاتی که گفته بود زننده گل فجر سپاسی نمی داند با کجای بدنش توپ را تبدیل به گل کرد گفت: فردین رابط هم زبان من است و خیلی از مواقع که با من صحبت می کرد همیشه از فرهاد مجیدی تعریف می کرد و من هم بر اساس حرف های او به دیگران می گفتم که مجیدی شخصیت مثبتی است و همیشه پشت بازیکنانش می ایستد. من صحبت های ایشان را بعد از بازی دیدم و واقعیت این است که حرف هایش برای من ناراحت کننده بود.

وی ادامه داد: به شکل عجیبی به گل نرسیدیم و من روی پاس احمد زنده روح دروازه استقلال را باز کردم. اینطور نبود که به شکل عجیب یا با کمک باد یا از روی شانس توپ را تبدیل به گل کرده باشیم. چقدر خوب است که همه مربیان و بازیکنان بتوانند به یکدیگر احترام بگذارند و شما دیدید که هیچ کدام از بازیکنان و کادر فنی ما در مورد گل استقلال صحبت بدی انجام ندادند. مهم نیست که گل چگونه به ثمر رسید بلکه از همه مهمتر این بود که توانستیم در این بازی یک امتیاز بگیریم.

قربانی شرح داد: قبل از بازی مادر و همسرم خیلی دعا کردند و خیلی از دوستانم به من انرژی مثبت دادند. خوشحالم که زحمت همه بچه ها را تبدیل به گل کردم و در نهایت توانستیم از این بازی یک امتیاز بگیریم. روز یکشنبه مراسم ازدواجم برگزار می شود و و به همین دلیل خوشحالی من دوچندان است که توانستم برای تیمم مثمر ثمر باشم.

بازیکن فجر سپاسی گفت: استقلال تیم قابل احترامی است و واقعا کار سختی برابر آنها در پیش داشتیم. با اینکه برخی از کارشناسان گفته اند که پنالتی استقلال درست نبود ولی مسئله مهم این بود که بازی را واگذار نکردیم. خیلی خوشحالم که به حقمان رسیدیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 309

به "قربانی: صحبت های مجیدی ناراحت کننده بود، خوشحالی ام به یک دلیل دوچندان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قربانی: صحبت های مجیدی ناراحت کننده بود، خوشحالی ام به یک دلیل دوچندان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید