لزوم تکمیل فرم خوداظهاری کرونای مسافران ترکیه به صورت الکترونیکی

به گزارش زعفران، طبق اطلاعیه وزارت بهداشت ترکیه، از روز دوشنبه 25 اسفند ماه 1399 مسافران راهی این کشور ملزم به تکمیل فرم اطلاعات مسافر به صورت الکترونیک هستند.

لزوم تکمیل فرم خوداظهاری کرونای مسافران ترکیه به صورت الکترونیکی

بر اساس اطلاعیه وزارت بهداشت ترکیه، در چارچوب مبارزه با شیوع بیماری کووید 19، تکمیل فرم اطلاعات مسافر شامل اطلاعات تماس و اقامت مسافران برای افرادی که از خارج به ترکیه سفر می نمایند، به منظور دسترسی به آن دسته از مسافرانی که در ارتباط با پاندمی جزو گروه های پرخطر به حساب می آیند (کسانی که با مسافرانی که جواب تست آنان مثبت اعلام شده قبلاً در تماس بوده اند) به اجرا عایدی.

با این حال تکمیل فرم در اثنای سفر، بر اساس بازخوردهای به دست آمده از مسافران و همکاران، با مسائلی روبرو شد. به همین دلیل، به منظور برطرف مسائل پیش آمده و بعلاوه دسترسی هرچه بهتر به داده های مورد احتیاج در این خصوص، از تاریخ پانزدهم مارس 2020 برابر با 25 اسفند 1399، تکمیل این فرم از طریق مسافران به صورت الکترونیکی خواهد بود.

در این ارتباط، افرادی که از خارج کشور از طریق خطوط هوایی به ترکیه سفر می نمایند، در بازه زمانی 72 ساعت مانده به سفر خود باید از سایت اینترنتی به آدرس register.health.gov.tr، فرم ورود به ترکیه را تکمیل نموده و شرکت های هواپیمایی نیز تکمیل یا عدم تکمیل فرم از سوی مسافران را (از طریق تأیید نهایی فرم در موبایل یا پرینت کاغذی تأیید نهایی تکمیل فرم) کنترل نمایند.

بعلاوه، شرایط لازم برای آن دسته از مسافرانی که فرم را پر ننموده اند، پیش از پرواز باید فراهم گردد. در صورت بروز هرگونه مشکل در ارتباط با این موضوع، شرکت های هواپیمایی می توانند با مرکز ارتباطات به شماره 8504770477 90+ یا ایمیل [email protected] ارتباط برقرار نمایند.

منبع: کجارو / saglik.gov.tr
انتشار: 25 اسفند 1400 بروزرسانی: 25 اسفند 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 422

به "لزوم تکمیل فرم خوداظهاری کرونای مسافران ترکیه به صورت الکترونیکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم تکمیل فرم خوداظهاری کرونای مسافران ترکیه به صورت الکترونیکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید