مقاله: ساخت کابین دوش در تغییر دکواسیون

به گزارش زعفران، این کابین ها به وسیله فرد یا گروه های طراحی حرفه ای با استفاده از شیشه های نشکن و به صورت دست ساز در محل سرویس بهداشتی ساخته می شوند. کابین های دست ساز بسیار معمولی هستند و در آنها از تجهیزات پیشرفته خاصی استفاده نمی گردد.

مقاله: ساخت کابین دوش در تغییر دکواسیون

برترین نوع شاسی، استیل ضد زنگ است بعلاوه جنس آن باید مقاوم به مواد شوینده باشد و براحتی تمیز گردد و طولانی مدت تمیز بماند، جنس های زیادی برای زیر دوشی ها می توان بکار برد مانند سنگ، چوب، سرامیک که البته باید به وزن آن هم توجه گردد معمولا کابین های پرتال از جنس آکرولیک فراوری می گردد که گزینه مناسبی است.

این کابین ها دارای: نمایشگرهای دیجیتال، سنسورهای حرارتی، سنسورهای رطوبت سنج، دوش های مختلف و هوشمند، سیستم های گرم نماینده کف و سیستم های هشدار دهنده تنها بخشی از فناوری های نو به کار رفته در کابین های پیشرفته هستند.

کابین دوش به اسم یک اتاقک های شیشه ای می باشد که در سرویس های بهداشتی با دیگر اجزای سرویس قرار دارند و جهت حفظ حریم حمام از دستشویی و یا استفاده از امکانات کابین استفاده می شوند. کابین یک شیوه مدرن برای خانه های کوچکی که سرویس بهداشتی و حمام در یک فضای قرار دارند با کابین دوش می توان فضای حمام را از هم مجزا کرد.

منبع مقاله: ساخت کابین دوش در تغییر دکواسیون

انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 266

به "مقاله: ساخت کابین دوش در تغییر دکواسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: ساخت کابین دوش در تغییر دکواسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید