مقاله: چطور بهترین سنگ را برای کف ساختمان انتخاب کنیم

به گزارش زعفران، در نمونه آورده شده، انتخاب سنگ مرمر باشکوه، در کنار چوب طبیعی، فضا را علاوه تجملی جلوه دادن، گرم و صمیمی می نماید. در واقع نکته مهم هنگام طراحی ایجاد تعادل در رنگ بندی و تناسبات است. سعی کنید فضا را از بیروحی در آورده و به آن نوعی حس زندگی تزریق کنید.

مقاله: چطور بهترین سنگ را برای کف ساختمان انتخاب کنیم

انتخاب طرح و رنگ سنگ بسیار حائز اهمیت است. در حقیقت کف ساختمان نقش کلیدی در دکوراسیون و نتیجه نهایی طراحی دارد. به این ترکیب رنگ در تصویر خوب نگاه کنید. چطور با ایجاد زمینه ای خنثی، مبلمان تاثیری بهتری گذاشته و انتخاب چوب در تضاد با رنگ کف، گرمای لازم را به فضا بخشیده است.

سنگ های براق لغزنده اند و اگر با پا های برهنه بر روی آن ها راه بروید و روی زمین آب چکیده و خیس شده باشد، می تواند منجر به زمین خوردن و ایجاد صدمه شوند، پس این نوع از سنگ ها برای فضا های مرطوب مثل سرویس بهداشتی مناسب نیست. اگر فرآیند هوند کردن بر روی سنگ انجام گردد، سطح سنگ شما سطحی مات خواهد شد. در واقع در این فرایند سنگ به طور کامل پولیش نمی گردد. معایب کلی سنگ ها به طور کلی شامل قیمت بالا، سنگینی و لغزندگی نوع براق آن می تواند باشد.

شاید بتوان گفت که این سنگ بهترین سنگ ساختمانی است. شکوه و زیبایی خاص این نوع سنگ، سبب محبوبیت بسیار زیاد آن شده است. با وجود خش افتادن سریع و لک افتادن و قیمت بسیار بالایش، این امر مانع محبوبیتش نشده است. شفافیت و براقی زیبای این سنگ، ظاهر آن را کاملا بی نقص جلوه داده است. اما باید ذکر کنم که این نوع سنگ نیازمند نگهداری بیش تری نسبت به باقی سنگ هاست.

منبع مقاله: چطور بهترین سنگ را برای کف ساختمان انتخاب کنیم

انتشار: 21 آبان 1400 بروزرسانی: 21 آبان 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 287

به "مقاله: چطور بهترین سنگ را برای کف ساختمان انتخاب کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: چطور بهترین سنگ را برای کف ساختمان انتخاب کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید