آنچلوتی: در یک سوم زمین کادیس کیفیت کمی داشتیم، باید با سویا بجنگیم

به گزارش زعفران، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اعتقاد دارد که تیمش در بازی شب گذشته با کادیس در خط حمله کیفیت لازم را نداشته است.

آنچلوتی: در یک سوم زمین کادیس کیفیت کمی داشتیم، باید با سویا بجنگیم

به گزارش خبرنگاران، کارلو آنچلوتی که تیم تحت هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در هفته هجدهم لالیگای اسپانیا در دیداری خانگی مقابل کادیس نوزدهم جدولی تن به تساوی بدون گل داد، گفت: وقتی برنده می شویم، حتی اگر بد بازی کنیم، بسیار راضی هستم. اگر بد بازی کنیم و شکست بخوریم، خیلی ناراحت می شوم. اگر خوب بازی کنیم و برنده نشویم، من فقط راضی هستم. بنابراین، از این بازی مان راضی ام.

وی ادامه داد: از سوت شروع بازی تا آخرین لحظه تمام کوشش خود را کردیم. فکر می کنم در یک سوم زمین کادیس کیفیت کمی داشتیم، اما نمی توانم عصبانی باشم. چنین چیزی در این مسابقات ممکن است رخ دهد. جنبه های مثبت زیادی در بازی مان وجود داشت و نتیجه تنها چیزی بود که مثبت نبود.

آنچلوتی در پاسخ به این پرسش که آیا سویا که تنها 6 امتیاز با رئال مادرید اختلاف دارد، رقیب اصلی تیم تان در راه قهرمانی لالیگا است؟، گفت: اگر به جدول رده بندی نگاه کنیم، سویا نزدیک ترین تیم به ما است. آنها از نظر تعهدی و فنی کیفیت بالایی دارند. سویا هوادارانی فوق العاده ای دارد که بازیکنان شان را برای پیشروی به جلو سوق می دهند. در حال حاضر آنها به ما نزدیک هستند و ما باید با آنها بجنگیم، اما تیم هایی که در جدول پایین تر هستند نیز به کورس رقابت باز خواهند گشت.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در خصوص عملکرد هافبک بلژیکی اش اعلام کرد: فکر می کنم مدتی طول کشید تا اِزار در جریان بازی قرار بگیرد. او در نیمه اول بیشتر کوشش کرد تا در تیم جا بیفتد. فکر می کنم ادن با بازی در سمت راست زمین راحت تر بود و با کریم بنزما به خوبی هماهنگ شد. او می تواند در نیم فصل دوم برای ما مفید باشد.

کارلتو در خصوص صحنه ای که کاسمیرو در نیمه اول به خاطر خطا روی بازیکن کادیس کارت زرد گرفت و اینکه آیا داور می توانست به هافبک برزیلی اش کارت قرمز بدهد یا خیر، یادآور شد: در صورت دادن کارت قرمز به کاسمیرو بیش از مقدار سخت گیری می شد. حرکت او فقط یک خطای ساده بود، هرچند هنوز فیلم آن صحنه را هنوز ندیده ام.

آنچلوتی درباره چرایی تعویض کاسمیرو که به خاطر کارت زردی که در بازی گرفت، بازی با اتلتیک بیلبائو را از دست داد، گفت: مسئله ای برای جایگزینی کاسمیرو نیست چون کاماوینگا می تواند در پست او بازی کند. علت تعویض کاسمیرو این بود که ما در سمت راست زمین فاقد کیفیت لازم بودیم و باید در این باره خوب فکر کنیم و ببینیم کدام بازیکن را باید در آن سمت مورد استفاده قرار دهیم.

رئال مادرید در حالی با 43 امتیاز صدرنشین لالیگا است که سویای دوم جدولی در صورت پیروزی بر بارسلونا در بازی معوقه از هفته چهارم که بامداد روز پنجشنبه برگزار خواهد شد، اختلافش با کهکشانی ها را به سه امتیار کاهش خواهد داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 400

به "آنچلوتی: در یک سوم زمین کادیس کیفیت کمی داشتیم، باید با سویا بجنگیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: در یک سوم زمین کادیس کیفیت کمی داشتیم، باید با سویا بجنگیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید