او میکرون نمایشگاه CES را زودتر از موعد تعطیل کرد

به گزارش زعفران، مهر نوشت: همزمان با رشد انفجارآمیز موارد ابتلا به سویه اومیکرون ویروس کرونا برنامه ریزی های قبلی برای برگزاری نمایشگاه CES تغییر نموده تا این رویداد فناورانه زودتر از موعد مقرر تمام گردد.

او میکرون نمایشگاه CES را زودتر از موعد تعطیل کرد

پس از آنکه شرکت هایی مانند آمازون و جنرال موتورز هم از حضور فیزیکی در نمایشگاه سی ای اس در لاس وگاس به دلیل نگرانی های مرتبط با سویه اومیکرون انصراف دادند، اعلام شد سی ای اس 2022 یک روز زودتر از موعد اعلام شده به سرانجام می رسد.

انجمن فناوری مصرف نمایندگان که سازمان برگزارنماینده این رویداد است، روز آدینه اظهار داشت: این گام به عنوان یک اقدام ایمنی اضافی که علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی فعلی برای حضور در نمایشگاه سی ای اس در نظر گرفته شده، وضع شد.

این انجمن بعلاوه اظهار داشت این رویداد در 7 ژانویه و نه در 8 ژانویه به سرانجام می رسد. توسعه سویه بسیار قابل انتقال اومیکرون منجر به جهش شدید عفونت کرونا در سراسر دنیا شده و بسیاری را وادار نموده تا در برنامه های سفر خود تجدید نظر نمایند و در نتیجه شاهد لغو هزاران پرواز بوده ایم.

با توجه به نگرانی ها در خصوص این سویه، بسیاری از شرکت ها از حضور فیزیکی در سی ای اس 2022 که هم به صورت مجازی و هم حضوری برنامه ریزی شده و از 5 ژانویه با مشارکت بیش از 2200 شرکت و سازمان شروع می گردد، انصراف دادند.

طی چند روز گذشته، تعداد زیادی از شرکت ها از جمله ای ام دی، گوگل، متا و غیره نیز برنامه های حضور فیزیکی خود در سی ای اس 2022 را کنار گذاشته اند.

46

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 398

به "او میکرون نمایشگاه CES را زودتر از موعد تعطیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "او میکرون نمایشگاه CES را زودتر از موعد تعطیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید