به روزرسانی ویژه برای پیغام رسان فیس بوک در راه است ، از کاهش حجم نسخه نو تا امکان اشتراک گذاری سریع ویدئوها

به گزارش زعفران، مدیران بخش پیغام رسان فیس بوک در جریان رویداد دیدار با توسعه دهندگان اعلام کردند که به زودی نسخه ای کم حجم از پیغام رسان فیس بوک رونمایی خواهد شد.

به روزرسانی ویژه برای پیغام رسان فیس بوک در راه است ، از کاهش حجم نسخه نو تا امکان اشتراک گذاری سریع ویدئوها

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اعمال تغییرات در نسخه های مختلف اپ ها موضوع تازه ای نیست اما کاهش حجم یک اپلیکیشن به دلیل پیچیدگی ها و اهمیت کیفیت، کار ساده ای نیست. اکنون فیس بوک اعلام نموده بر اساس درخواست کاربران نسخه ای کم حجم از پیغام رسان فیس بوک را آماده ارائه نموده است.

بر اساس این گزارش، نسخه پیغام رسان فیس بوک برای کاربران iOS کم حجم خواهد شد. این شرکت امروز خاطرنشان کرد که در حال کار بر روی نسخه تازهی از مسنجر است که کمتر از 30 مگابایت (یا حدود 20 درصد از میزان برنامه فعلی) است. این شرکت خاطرنشان کرد نسخه تازه را از اواخر امسال برای کاربران iOS عرضه می نماید. بر اساس اعلام این شرکت نسخه تازه از پایه بازنویسی شده است.

پس از سالها تاکید فیس بوک به رباتها، پرداختها، بازیها و اپلیکیشن ها به مرور این فیس بوک بود که در برابر رقبایی مثل آی مسیج و سیگنال مقاومت کرد و اکنون نیز میخواهد با یک به روزرسانی تازه، کاربران ناراضی خود را راضی کند. اما شاید برای شما سوال باشد که اصلا چرا فیس بوک حجم پیغام رسان خود را کاهش می دهد. پاسخ به سرعت باز می شود. درواقع یکی از مهمترین الزامات هر برنامه پیغام رسان سرعت است و شرکت ها این موضوع را به یک اولویت جدی تبدیل نموده اند.

منبع: انتخاب
انتشار: 4 دی 1401 بروزرسانی: 4 دی 1401 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 611

به "به روزرسانی ویژه برای پیغام رسان فیس بوک در راه است ، از کاهش حجم نسخه نو تا امکان اشتراک گذاری سریع ویدئوها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به روزرسانی ویژه برای پیغام رسان فیس بوک در راه است ، از کاهش حجم نسخه نو تا امکان اشتراک گذاری سریع ویدئوها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید