تور ارزان اروپا: جوایز رقابت های لیگ ملت های اروپا چقدر است؟

به گزارش زعفران، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) برای تیم های برتر دومین دوره رقابت های لیگ ملت ها جوایز نقدی قابل توجهی در نظر گرفته است.

تور ارزان اروپا: جوایز رقابت های لیگ ملت های اروپا چقدر است؟

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی خبرنگاران، دومین دوره رقابت های فوتبال لیگ ملت های اروپا امروز (یکشنبه) به سرانجام می رسد و تیم های اول تا سوم این رقابت ها معین خواهند شد.

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) با هدف هیجان بخشیدن به مسابقات فوتبال و جذب تماشاگر از سال 2018 این رقابت ها را به عنوان جایگزینی برای بازی های محبت آمیز ملی راه اندازی نموده برای تیم های برتر جوایز نقدی قابل توجهی هم در نظر گرفته است.

بر این اساس، تیم قهرمان علاوه بر کسب جام قهرمانی 12.1 میلیون دلار جایزه نقدی دریافت خواهد نمود. بعلاوه تیم نایب قهرمان 10.4 میلیون و تیم سوم هم 9.2 میلیون دلار جایزه دریافت خواهند کرد.

امروز از ساعت 16 ایتالیا و بلژیک ملاقات رده بندی لیگ ملت ها را برگزار خواهند کرد و سپس از ساعت 22:15 تیم های اسپانیا و فرانسه در فینال این رقابت ها در استادیوم سن سیرو میلان به مصاف هم خواهند رفت.

در دوره اول این رقابت ها در فصل 19-2018 پرتغال به عنوان قهرمانی دست یافت و هلند و انگلیس به ترتیب دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید

  • ایتالیا یک - اسپانیا 2/ انتقام ماتادور ها از تیم مانچینی کامل شد
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 278

به "تور ارزان اروپا: جوایز رقابت های لیگ ملت های اروپا چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: جوایز رقابت های لیگ ملت های اروپا چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید