بچه غول برای ستاره پرسپولیس دندان تیز کرد! ، مهمترین چالش زندگی گلزن سرخ ها

به گزارش زعفران، شاید مهمترین چالش تاریخ زندگی مدافع پرسپولیس مهار کردن مهاجم سرشناس نروژی باشد.

بچه غول برای ستاره پرسپولیس دندان تیز کرد! ، مهمترین چالش زندگی گلزن سرخ ها

به گزارش خبرنگاران آنلاین، شب گذشته ارلینگ هالند در حالی دروازه اسکاتلند را باز کرد که نروژ با شکستی تلخ، از ورزشگاه خانگی بیرون رفت تا امیدهایش برای صعود به یورو 2024 کمتر از گذشته گردد. حالا آن ها باید قبرس را شکست دهند و سپس در فیفادی بعدی، یک جنگ بزرگ را از گرجستان ببرند، تیمی که تا اینجا، شگفتی ساز گروه بوده است.

نکته جالب در خصوص گرجستان، علاوه بر حضور ویلی سانیول معروف روی نیمکت این تیم، دعوت او از مدافع پرسپولیس است. گئورگی گولسیانی، بازیکنی که بعد از سال ها بازی در کشورش در سنین جوانی به تیم ملی گرجستان نرسید اما بعد از ثبت 10 گل با پیراهن پرسپولیس، ناگهان نام خود را در لیست نهایی تیمی دید که با برد قبرس، حالا بالاتر از اسپانیا، کاندیدای جدی صعود به جام ملت های اروپا تلقی می گردد.

گئورگی گولسیانی در کنار خویشا کواراتسخلیا ستاره اصلی تیم گرجستان

جدال گرجستان و نروژ، حدود سه ماه بعد برگزار می گردد. تا آن روز یاران ارلینگ هالند یک ملاقات حساس با قبرس خواهند داشت و هم تیمی های گولسیانی در گلاسکو، بازی سرنوشت ساز را با اسکاتلند برگزار می نمایند. البته در این بین، لیگ برتر انگلیس و لیگ برتر ایران هم فصل تازه خود را استارت می زند و هالند با پیراهن منچسترسیتی آمادگی خود را به رخ خواهد کشید و گولسیانی احتمالا در ترکیب پرسپولیس باید یک بار دیگر سانیول را مجاب به دعوت کند.

در این صورت و با خوش شانسی گولسیانی و عبور از سد سه مدافع، لوکاشویلی، کاشیا، کاکابادزه که یکی در سری آ و دو نفر دیگر در لهستان و اسلواکی بازی می نمایند، مدافع سرخپوشان رودرروی یکی از بهترین بازیکنان جهان و به زعم بسیاری، بهترین مهاجم جهان قرار می گیرد.

هر نتیجه غیر از برد برای نروژ در مقابل گرجستان، به منزله حذف قطعی هالند از مقدماتی یورو 2024 خواهد بود

این شاید مهمترین بازی عمر بازیکنی باشد که در 31 سالگی و پس از دبل قهرمانی با پرسپولیس، رویای اولین بازی ملی و البته صعود با تیم ملی کشورش به جام ملت های آسیا را در سر می پروراند.

او که در لیگ برتر ایران همه مهاجمان را مهار کرد و پرسپولیس را به بهترین خط دفاعی لیگ برتر تبدیل کرد، مترصد یک فرصت است تا نشان دهد کارهای بزرگتر از این را هم می تواند انجام دهد؛ شاید تا 82 روز بعدی، گئورگی هر شب خواب مهار گرگ نروژی را ببیند - خوابی که البته بعید نیست هرگز تکرار نگردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 خرداد 1402 بروزرسانی: 29 خرداد 1402 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 692

به "بچه غول برای ستاره پرسپولیس دندان تیز کرد! ، مهمترین چالش زندگی گلزن سرخ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بچه غول برای ستاره پرسپولیس دندان تیز کرد! ، مهمترین چالش زندگی گلزن سرخ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید