درخواست 50 هزار دلاری یک نوجوان برای اینکه از ردیابی جت شخصی ایلان ماسک دست بردارد!

به گزارش زعفران، اوایل این هفته، جک سوینی 19 ساله به واسطه گزارشی که سایت Protocol درباره ربات توییتری او منتشر کرد؛ به معروفیت جهانی رسید.

درخواست 50 هزار دلاری یک نوجوان برای اینکه از ردیابی جت شخصی ایلان ماسک دست بردارد!

این دانشجوی کالج دارای ربات توییتری ElonJet است که می تواند جت شخصی ایلان ماسک را ردیابی کرده و زمان بلند شدن و فرود آن را توییت کند. این دانشجو، چندین ربات دیگر از این دست دارد که با ردیابی هواپیماهای شخصی سلبریتی هایی مانند بیل گیتس و جف بزوس، شرایط ترافیک هوایی آن ها را اطلاع رسانی کرده و در دسترس عموم مردم قرار می دهد.

اما حساب کاربری توییتر ElonJet با 180 هزار فالور، با اختلاف مشهورترین ربات سوینی است و کسی جز ایلان ماسک عامل جذابیت آن نیست.

پایز سال گذشته، ایلان ماسک، بنیان گذار معروف شرکت های تسلا و اسپیس ایکس و چندین استارتاپ دیگر، در تماسی با جک سوینی، از او پرسید: می توانی این ربات را از بین ببری؟ طبق گفته سایت پروتکل، این ربات یک خطر امنیتی است. ماسک به سوینی پیشنهاد 5000 دلاری می دهد تا به طور کامل حساب کاربری ElonJet را حذف کند و از دردسرهای دیوانه هایی که دنبال یافتن محل حضور او هستند؛ خلاص شود.

سوینی یک پیشنهاد متقابل می دهد و از ایلان ماسک می پرسد شانسی برای افزایش این پول به 50 هزار دلار دارد؟ سوینی به ایلان ماسک می گوید این پول می تواند یک حمایت مالی بزرگ برای ادامه تحصیل اش در کالج باشد و حتی به او اجازه می دهد یک ماشین مانند تسلا مدل 3 بخرد.

ماسک به او می گوید که درباره پیشنهادش فکر خواهد کرد و از آن زمان تا کنون، دیگر هیچ صحبتی با هم نداشته اند. در آن زمان، سوینی به پروتکل گفته است از اینکه ایلان ماسک را مانند شبح دنبال می کند؛ آزارش نمی دهد. نوشتن ربات ElonJet به او یاد داده چگونه کدنویسی کند و باعث استخدام اش در شرکت UberJets شده است. سوینی می گوید: من کارهای زیادی روی این ربات انجام دادم؛ آیا 50 هزار دلار ارزش ندارند؟

به نظر می رسد ایلان ماسک علاقه ای به ادامه صحبت و مذاکره با سوینی نداشته باشد. پس از آن گفت وگوی کوتاه، ایلان ماسک مجموعه ای از اقدامات و توصیه های فنی که سوینی برای سخت تر کردن امکان ردیابی جت اش به او داده بود را اجرا کرده و به سوینی گفته بود فکر نمی کند برای تعطیل کردن این ربات، چنین هزینه ای بدهد.

احتمالا ایلان ماسک به نکته ای فکر می کند که کمتر به فکر ما می رسد!

منبع: یک پزشک
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 460

به "درخواست 50 هزار دلاری یک نوجوان برای اینکه از ردیابی جت شخصی ایلان ماسک دست بردارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست 50 هزار دلاری یک نوجوان برای اینکه از ردیابی جت شخصی ایلان ماسک دست بردارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید