طارمی: بازی سختی با قرقیزستان داشتیم، ازبکستان تیم خوبی است، اما در پی قهرمانی هستیم

به گزارش زعفران، بازیکن تیم ملی می گوید که قرقیزستان در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

طارمی: بازی سختی با قرقیزستان داشتیم، ازبکستان تیم خوبی است، اما در پی قهرمانی هستیم

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران امروز (آدینه) در چارچوب آخرین ملاقات از مرحله گروهی رقابت های کافا با نتیجه 5 بر یک قرقیزستان را شکست داد. مهدی طارمی، بازیکن تیم ملی در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: بازی خوب و سختی بود و انتظار چنین بازی ای از قرقیزستان نداشتم. به نظرم قرقیزستان پیشرفت قابل ملاحظه ای نسبت به قبل داشته و بابت این موضوع به هوادارانشان تبریک می گویم. فکر می کنم در آینده حرف های بیشتری برای گفتن در آسیا داشته باشند.

او اضافه نمود: قرقیزستان تیم قابل احترامی بود. ما هم شرایط خودمان را داشتیم و به این جا آمدیم تا از شرایط موجود استفاده کنیم و برای جام ملت های آسیا آماده شویم. ما در همه بازی ها با تمام توان و انگیزه کامل به میدان می رویم. ما توانستیم 5 بر یک بازی را ببریم و به نظرم از لحاظ برنامه تهاجمی، بازی خوبی پشت سر گذاشتیم. ما توانستیم بازی را به خوبی کنترل کنیم و در کل بازی قابل قبولی برای تیم ما بود.

بازیکن تیم ملی درباره ملاقات با ازبکستان در فینال کافا گفت: ازبکستان هم تیم بسیار خوبی است، ولی به هر حال ما شرایط خودمان را داریم و به آن بازی می رویم تا بازی خودمان را انجام دهیم. ما برای برد به بازی می رویم، چون هدف ما قهرمانی در این مسابقات است. قطعا با تمام توان در آن بازی حاضر می شویم تا قهرمان شویم.

منبع: فرارو
انتشار: 28 خرداد 1402 بروزرسانی: 28 خرداد 1402 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 691

به "طارمی: بازی سختی با قرقیزستان داشتیم، ازبکستان تیم خوبی است، اما در پی قهرمانی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارمی: بازی سختی با قرقیزستان داشتیم، ازبکستان تیم خوبی است، اما در پی قهرمانی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید