AFC مکاتبه ای در خصوص مکان بازی های تیم ملی با ما نکرده است ، اشتباهات داوری را قبول دارم

به گزارش زعفران، دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا تا امروز هیچ مکاتبه ای در خصوص مکان بازی های تیم ملی با ما انجام داده است.

AFC مکاتبه ای در خصوص مکان بازی های تیم ملی با ما نکرده است ، اشتباهات داوری را قبول دارم

به گزارش خبرنگاران، منصور قنبرزاده در مصاحبه با فارس در مورد اینکه آیا تکلیف تیم های ایرانی برای میزبانی مقابل نمایندگان عربستان در لیگ قهرمانان آسیا معین شده است یا خیر، گفت: تا این لحظه که با شما صحبت می کنم چیزی به ما ابلاغ نشده و اگر باشگاه استقلال برای انتخاب دبی نامه زده است، عینا همان نامه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهد شد.

وی در مورد اینکه بعد از برگزاری مراسم قرعه کشی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی شایعاتی پیرامون برگزاری مسابقات تیم ملی فوتبال ایران به صورت رفت و برگشت و یا بازی در کشور ثالث مطرح می گردد،گفت: AFC تا امروز صبح هیچ چیزی را به ما ابلاغ ننموده و مکاتبه ای در این زمینه صورت نگرفته است. تا زمانی که ابلاغ رسمی به ما صورت نگیرد صحبتی در این زمینه نمی توان انجام داد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال با اشاره به جلسه ای که چندی پیش برای رسیدگی به شرایط VARدر فدراسیون فوتبال برگزار گردید،گفت: در این نشست در خواست باشگاه ها مورد آنالیز نهاده شد، چون فدراسیون در این زمینه احساس احتیاج نموده است. طبیعتاً در هفته های پایانی باید دقت نظر خیلی بیشتری در مباحث داوری ها صورت بگیرد. ما باید واقع بین باشیم. واقعیت هم این است که داوری های ما از تکنولوژی روز جهان محروم است.

قنبرزاده تأکید کرد: ما مسابقات سطح بالا زیاد داریم و به همین علت است که به VAR احساس احتیاج می کنیم. متأسفانه داوری ما یکسری مسائل دارد، اما در کنار اینها باید واقعیت را هم پذیرفت که آنها بدون تکنولوژی در حال کار هستند. اشتباهات هم باید به حداقل برسد و کاهش پیدا کند و در این زمینه احتیاج به حمایت همه جانبه است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد: بعضی اعتراضات به داوری ها به خاطر حساسیت مسابقات است،من اشتباهات داوران را قبول دارم، ولی فشارهای روحی و روانی و بیانیه دادن ها داوری فوتبال کشور را تحت تأثیر قرار می دهد و مطمئن باشید این موضوع به نفع فوتبال کشورمان نیست. در حال حاضر کارگروهی در حال رصد مسابقات هستند و مطمئن باشید اشتباهات دیده و اصلاح خواهند شد.

قنبرزاده در مورد اظهارنظر عزیزی خادم در برنامه فوتبال برتر مبنی بر اینکه فدراسیون پرداخت خسارت مارک ویلموتس را قبول نمی کند، گفت: من برنامه را ندیده ام، ما اجازه بدهید در این مورد صحبتی نکنم. تا زمانی که رأی صادر نشده، هرگونه صحبت از طرف من ممکن است بار حقوقی داشته باشد و در فرایند پفراینده تأثیر منفی بگذارد، به همین علت من در این زمینه صحبت نمی کنم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 166

به "AFC مکاتبه ای در خصوص مکان بازی های تیم ملی با ما نکرده است ، اشتباهات داوری را قبول دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "AFC مکاتبه ای در خصوص مکان بازی های تیم ملی با ما نکرده است ، اشتباهات داوری را قبول دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید