مزایده خودرو های فاقد گارانتی سایپا از اول اردیبهشت ماه

به گزارش زعفران، مزایده عمومی خودرو های فاقد گارانتی سایپا از 1 تا 5 اردیبهشت به صورت شبانه روزی و آنلاین در پورتال رسمی گروه خودروسازی سایپا برگزار می گردد.

مزایده خودرو های فاقد گارانتی سایپا از اول اردیبهشت ماه

به گزارش سایپانیوز، گروه خودروسازی سایپا خودرو های فاقد گارانتی را به وسیله مزایده عمومی برای محصولات خانواده ایکس 100، ایکس 200 و چانگان از 1 تا 5 اردیبهشت شروع می نماید.

مشتریان این خودرو ها می توانند به وسیله آدرس اینترنتی https://auc.saipacorp.com فرآیند ثبت نام را با پرداخت ودیعه 4 میلیون تومانی و پذیرش شرایط مزایده نسبت به اعلام رقم پیشنهادی اقدام نمایند.

گروه خودروسازی سایپا در راستای تسهیل امور این مزایده و با هدف توزیع عادلانه شرایط رقابت و ایجاد فرصت برابر برای تمامی متقاضیان در سراسر کشور و کاهش سفر های بین شهری امکان رویت تصاویر خودرو ها را در پورتال این مجموعه فراهم نموده است.

براساس روال مزایده، بالاترین مبلغ پیشنهادی به صورت مکانیزه به عنوان برنده مزایده انتخاب و نتایج 2 ساعت بعد از سرانجام به صورت اتوماتیک اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است تمام فرآیند این مزایده به صورت اینترنتی انجام می گردد تا ضمن تسهیل امور، با روندی سریع، شفاف و معین، امکان مشارکت تمام هموطنان با شرایط برابر در سراسر کشور در این طرح وجود داشته باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 2 تیر 1401 بروزرسانی: 2 تیر 1401 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 504

به "مزایده خودرو های فاقد گارانتی سایپا از اول اردیبهشت ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزایده خودرو های فاقد گارانتی سایپا از اول اردیبهشت ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید