مسی و رونالدو؛ همچنان برترین گلزنان بارسلونا و یوونتوس در سال 2021!

به گزارش زعفران، خبرگزاری خبرنگاران- غیبت کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در یوونتوس و بارسلونا حس می گردد.

مسی و رونالدو؛ همچنان برترین گلزنان بارسلونا و یوونتوس در سال 2021!

به گزارش خبرنگاران، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، دو تن از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال هستند و حضور آن ها در هر تیمی می تواند یک مزیت اضافه بر سازمان و فوق العاده باشد؛ این چیزی است که حالا یوونتوس و بارسلونا بیش از همواره آن را حس می نمایند. کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در این تابستان، تیم هایشان را عوض کردند. مسی پس از سال ها درخشش در پیراهن بارسلونا، مجبور به ترک این تیم شد و به پاری سن ژرمن پیوست و کریستیانو رونالدو هم در روزهای پایانی جابجایی تصمیم به ترک یوونتوس گرفت تا به منچستریونایتد برگردد.

هر دو تیم بارسلونا و یوونتوس که این دو فوق ستاره را از دست داده اند، فقدان آن ها را به شدت حس می نمایند. خط حمله بارسلونا بسیار فقیر شده و در حال حاضر مهره تاثیرگذار و گلزنی ندارد. از طرف دیگر یوونتوس هم به شدت با مشکل گلزنی روبرو است و موقعیت های خلق شده این تیم که کم هم نیست، به گل تبدیل نمی شوند. این مشکل گلزنی روی نتایج بارسلونا و یوونتوس در مسابقات لیگ بسیار تاثیرگذار بوده است؛ یوونتوس موقتا در رتبه پنجم سری آ است و ممکن است امشب به رده هفتم برگردد. فاصله آن ها با منطقه سهمیه لیگ قهرمانان اروپا چهار امتیاز است. بارسلونا هم در رده هفتم لالیگا است اما با رده چهارم اختلافی دو امتیازی دارد.

از جدایی رونالدو و مسی از یوونتوس و بارسلونا بیش از شش ماه می گذرد اما آن ها همچنان برترین گلزنان این دو تیم در سال 2021 هستند؛ آلوارو موراتا و ممفیس دیپای به عنوان مهاجمان اصلی یووه و بارسا، نتوانسته اند در فصل نو، حتی نزدیک به آمار رونالدو و مسی شوند. در سال 2021، لیونل مسی 28 گل برای بارسلونا به ثمر رساند و اختلافی بسیار زیاد با دومین و سومین گلزن برتر بارسا دارد.

نفر دوم آنتوان گریزمانی است که او هم از بارسا جدا شد و نفر سوم یعنی ممفیس دیپای فقط توانسته 8 گل برای بلوگرانا به ثمر برساند. در یوونتوس، کریستیانو رونالدو 20 گل در سال 2021 به ثمر رساند؛ آلوارو موراتا نفر دوم برترین گلزنان یووه در سال 2021 توانسته 17 گل بزند اما بیشتر گل های او مربوط به فصل گذشته و همکاری با رونالدو مربوط می گردد چون او در فصل نو فقط توانسته هفت گل در همه بازی ها بزند.

1لیونل مسی (جدا شده)مهاجم28
2آنتوان گریزمان (جدا شده)مهاجم15
3ممفیس دیپایمهاجم8
4فرنکی دی یونگهافبک7
5عثمان دمبلهوینگر6
6مارتین بریتویتمهاجم4
آنسو فاتیمهاجم
جوردی آلبامدافع چپ
9جرارد پیکهمدافع مرکزی3
رونالد آرائوخومدافع مرکزی
1کریستیانو رونالدو (جدا شده)مهاجم20
2آلوارو موراتامهاجم17
3فدریکو کیه زاوینگر15
4پائولو دیبالامهاجم11
5خوان کوادرادومدافع راست6
وستون مک کنیهافبک
7دیان کولوسفسکیوینگر5
8آدریان رابیوهافبک4
مویزه کینمهاجم
10الکس ساندرومدافع چپ3
منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 تیر 1401 بروزرسانی: 24 تیر 1401 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 522

به "مسی و رونالدو؛ همچنان برترین گلزنان بارسلونا و یوونتوس در سال 2021!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی و رونالدو؛ همچنان برترین گلزنان بارسلونا و یوونتوس در سال 2021!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید