مقاله عضو هیئت علمى دانشگاه آزاد دزفول برتر شناخته شد

به گزارش زعفران، مقاله عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد دزفول در همایش ملی نقش زنان در پایداری، مقاومت و توسعه شهری به اسم برتر شناخته شد.

مقاله عضو هیئت علمى دانشگاه آزاد دزفول برتر شناخته شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزارى دانشجو، نخستین همایش ملی نقش زنان در پایداری، مقاومت و توسعه شهری به مناسبت بزرگداشت روز مقاومت و پایداری مردم دزفول برگزار گردید و مهنوش محمودی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد دزفول در راستای ادای احترام به مقام والای شهر شاهد دزفول با ارسال مقالاتی در زمینه های مختلف مرتبط با دزفول در این همایش مشارکت کرد.

پس از ارزیابی مقالات به وسیله هیئت داوران منتخب کمیته علمی همایش، مقاله مهنوش محمودی با اسم بازخوانی تأثیر بازسازی پس از جنگ در تغییرات شکل حیاط در معماری خانه، نمونه موردی خانه های شهر دزفول به اسم مقاله برتر شناخته و معرفی گردید.

محمودى در سخنرانی خود در همایش ملی نقش زنان در پایداری، مقاومت و توسعه شهری با ارائه مطالبی ازقبیل معرفی گسترده آسیب و لطمات ناشی ازجنگ در ساحت های مختلف، نحوه تعامل و مشارکت مردم و مسئولان، نوع مشارکت و آسیب های متحمل حوزه زنان، کیفیت و انواع بازسازی، مقوله جنگ و بازسازی در دزفول را از زوایای مختلف تشریح کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد دزفول به نمایندگی از جامعه دانشگاهى واحد دزفول برای همکاری با مسئولان و پژوهشگران در این همایش اعلام آمادگی کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 138

به "مقاله عضو هیئت علمى دانشگاه آزاد دزفول برتر شناخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله عضو هیئت علمى دانشگاه آزاد دزفول برتر شناخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید