تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه خوارزمی و سازمان نظام روان شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی به امضا رسید

به گزارش زعفران، به منظور اقدام مشترک برای توانمندسازی روان شناسان و مشاوران، تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه خوارزمی و سازمان نظام روان شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران امضا شد.

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه خوارزمی و سازمان نظام روان شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی به امضا رسید

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، هدف از امضای این تفاهم نامه استفاده از توانایی های مشترک علمی و توسعه همکاری های آموزشی، تحقیقاتی و فناوری در جهت ارتقاء رشته روان شناسی و مشاوره، توانمند سازی روانشناسان و مشاوران، استمرار ارتباط سازمان یافته بین دانشگاه و سازمان نظام روان شناسی به منظور رفع کردن احتیاج های متقابل و همکاری های مشترک است.

موضوع تفاهم نامه مذکور شامل؛ برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی و تخصصی، برگزاری همایش های بین المللی و ملی مشترک، همایش های کارآموزی و کارگاهی ویژه دانشجویان، عموم مردم و فاغ التحصیلان، چاپ و انتشار کتاب ها و نشریه های مشترک، متون آموزشی برای عموم، پیوست های روانشناختی، طراحی و اجرای پژوهش های ملی، تبادل توان علمی دانشگاه و سازمان نظام، برگزاری دوره های کوتاه مدت حرفه ای به منظور توانمندسازی فارغ التحصیلان رشته های روانشناسی و مشاوره؛ و … است. لازم به ذکر است، در انتها این جلسه مقرر شد برای اجرایی کردن مفاد این تفاهم نامه کمیتۀ مشترکی با توافق دوطرف تشکیل گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 386

به "تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه خوارزمی و سازمان نظام روان شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی به امضا رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه خوارزمی و سازمان نظام روان شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی به امضا رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید