هدفون های ایرپادز نسل دوم، 2 AirPod Pro اپل: نوید صدای بهبود یافته و حذف مؤثرتر نویز و البته پایان کنترل لمسی!

به گزارش زعفران، اپل نسل دوم AirPods Pro خود را دیشب معرفی کرد که گرچه ظاهری شبیه به نسل قبلی دارند اما ارتقاهای کوچک اما بسیار کاربردی دارند.

هدفون های ایرپادز نسل دوم، 2 AirPod Pro اپل: نوید صدای بهبود یافته و حذف مؤثرتر نویز و البته پایان کنترل لمسی!

AirPods Pro 2 دارای کنترل های لمسی شده و عمر باتری طولانی تری دارد.

سه سال طول کشید تا اپل به صرافت ساخت نسل دوم ایرپادز پرو بیفتد. البته در این سه سال تا توانست نسل قبلی را فروخت و شاید الان احساس کرد که دیگر از جانب رقبا تهدید جدی شده.

اپل به لطف تراشه H2 داخلی، دو برابر قدرت حذف نویز ایرپاد پرو های اصلی را بیشتر نموده و وعده آن را داده است.

به ادعای اپل با یک درایور صوتی تازه و تقویت نماینده سفارشی، کیفیت صدا به سطوح استثنایی رسیده و باس غنی تر و صدا های واضح تر در محدوده فرکانس وسیع تری وعده داده شده.

بعلاوه حالت شفافیت یا ترنسپرنسی بهبود یافته به طوری که کاربر به طور انتخابی صدا های بیرون را بشنود تا مطمئن شوند که مثلاً یک صدای هشدار قطار یا وقتی خطاب قرار می گیرد را از دست نمی دهد.

کاربران نسل تازه ایرپادز پرو برای تنظیم مقدار صدا، می توانند انگشت خود را به سمت بالا یا پایین بکشند یا برای تغییر آهنگ و پاسخ به تماس های تلفنی، پایه را فشار دهند. ویژگی ای که باید خیلی بدیهی در نسخه اولیه هم وجود می داشت اما حالا اپل آن را مثل یک آپشن ارائه می دهد!

عمر باتری شاید متمایزترین پیشرفت باشد، به طوری که AirPods Pro 2 تا 6 ساعت استفاده در هر بار شارژ را در صورت فعال کردن حذف نویز فعال ارائه می دهد که 1.5 ساعت بهتر از نسخه اصلی است. شارژ کیس برای حداکثر 30 ساعت کل زمان گوش دادن، 6 ساعت بیشتر از نسخه اصلی، کافی است و می تواند چهار بار ایرپادز را شارژ کند.

این کیس شارژ دارای طراحی تازه، با یک حلقه برای آویزان کردن است، بعلاوه در برابر تعریق و آب مقاوم شده. بعلاوه دارای یک بلندگوی داخلی در پایه است که با ویژگی Precision Find My کار می نماید تا در صورت دستور کاربر صدا ایجاد نمایند و کیس را پیدا نمایند. کیس ویژگی شارژ با شارژر Apple Watch و شارژر های بی سیم Qi را دارد.

ویژگی های قابل توجه دیگر عبارتند از Personalized Spatial Audio که تجربه شنیداری را بر اساس سر و گوش کاربر تنظیم می نماید.

AirPods Pro 2 در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد و قیمت آن 249 دلار آمریکا خواهد بود.

منبع: یک پزشک
انتشار: 20 شهریور 1401 بروزرسانی: 20 شهریور 1401 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 566

به "هدفون های ایرپادز نسل دوم، 2 AirPod Pro اپل: نوید صدای بهبود یافته و حذف مؤثرتر نویز و البته پایان کنترل لمسی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفون های ایرپادز نسل دوم، 2 AirPod Pro اپل: نوید صدای بهبود یافته و حذف مؤثرتر نویز و البته پایان کنترل لمسی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید