هشدار کولاک برف در 20 استان

به گزارش زعفران، سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، استان های تحت تاثیر کولاک برف، کاهش دمای شدید، بارش برف، باران و خیزش گردوخاک در پی هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی را خاطرنشان کرد.

هشدار کولاک برف در 20 استان

صادق محمودی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به هشدار سطح نارنجی شماره 5 سازمان هواشناسی اظهار کرد: بر اساس این هشدار شاهد کولاک برف از روز آدینه تا شنبه (11 و 12 فروردین) در اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، کردستان، ارتفاعات در استان های قزوین، البرز، گیلان، مازندران، تهران، چهارمحال و بختیاری، لرستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، ارتفاعات شمال شرق خوزستان، خراسان شمالی، سمنان، گلستان و خراسان رضوی خواهیم بود.

وی بعلاوه درباره استان هایی که تحت تاثیر کاهش دمای شدید از آدینه تا یکشنبه (11 تا 13 فروردین) خواهند بود نیز شرح داد: شمال غرب و شمال شرق کشور بعلاوه استان های سمنان، گیلان، همدان، مرکزی، قزوین، البرز و تهران تحت تاثیر این کاهش دما خواهند بود.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در ادامه اضافه نمود: بارش شدید و رگباری باران و بارش برف در منطقه ها سردسیر نیز از آدینه تا شنبه (11 و 12 فروردین) در گیلان، مازندران، کرمانشاه، لرستان، شمال و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، همدان، قزوین، البرز، تهران و مازندران پیش بینی شده است.

محمودی در خاتمه با اشاره به استان های تحت تاثیر وزش باد شدید و خیزش گردوخاک از آدینه تا شنبه (11 و 12 فروردین) اظهار کرد: خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، اصفهان، قم، مرکزی، تهران، البرز، قزوین، سمنان، خراسان شمالی، مرکزی، کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان تحت تاثیر این شرایط جوی خواهند بود.

منبع: فرارو
انتشار: 9 فروردین 1402 بروزرسانی: 9 فروردین 1402 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 657

به "هشدار کولاک برف در 20 استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار کولاک برف در 20 استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید