واریز عیدی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شروع شد، چند خبر مهم حمایتی

به گزارش زعفران، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر، سید مجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از شروع واریز عیدی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه عضو این صندوق و دارای هنرکارت اطلاع داد و گفت: در آستانه نیمه شعبان، سومین مرحله بسته حمایتی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه به عنوان عیدی نوروز، طبق وعده قبلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و صندوق اعتباری هنر به حساب هنر کارت اعضای این صندوق واریز می گردد.

واریز عیدی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شروع شد، چند خبر مهم حمایتی

وی با اشاره به جزئیات ارائه تسهیلات و بسته های حمایتی به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، گفت: سومین مرحله بسته حمایتی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه از امروز به مناسبت شب عید نوروز و میلاد امام زمان (عج) به حساب متصل به هنرکارت بیش از 70 هزار نفر از اعضای صندوق اعتباری هنر واریز می گردد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: مبلغ این واریزی برای فعالین حوزه فرهنگ و هنر دارای هنرکارت یک میلیون و 500 هزار تومان است که ظرف 24 ساعت آینده به حساب متصل به هنرکارت آنها واریز می گردد.

به گفته پوراحمدی، تمامی اعضای تایید شده صندوق اعتباری هنر که دارای حساب هنرکارت هستند مشمول دریافت این یاری هزینه ها و عیدی نوروز هستند.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر بعلاوه یادآور شد، برای 3 هزار و 311 نفر از هنرمندانی که تا 20 اسفند 1400 نسبت به تکمیل فرایند ثبت نام خود در سایت صندوق اعتباری هنر و هنرکارت اقدام کرده بودند، هدیه شب یلدا به مبلغ یک میلیون تومان نیز به حساب هنرکارت آنها واریز خواهد شد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با ذکر این نکته که با تلاش محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ارائه تسهیلات و ارائه بسته های حمایتی به اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه موافقت شده بود و طبق قرار قبلی در مرحله نخست از شب یلدا ارائه این تسهیلات حمایتی اعم از تسهیلات بلاعوض و ضروری در قالب طرح های یادمان، شمیم و جوانه شروع شده است، گفت: مرحله اول (بلاعوض) از محل بسته های حمایتی در مرحله نخست به مناسبت شب یلدا به حساب هنرکارت هنرمندان واریز شد.

پوراحمدی بعلاوه با اشاره به سه مرحله ای بودن پرداخت بسته های حمایتی، اظهار داشت: در اردیبهشت ماه و در ایام ماه مبارک رمضان نیز مبلغی به هنرکارت واجدان شرایط واریز خواهد شد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مجموع خدمات حمایتی ارائه شده صندوق اعتباری هنر در قالب یارانه تأمین اجتماعی، یارانه بیمه تکمیلی، پرداخت مقرری ماهیانه طرح تکریم و مستمری، پرداخت های ضروری درمان و زندگی، بسته حمایتی معیشتی و پرداخت تسهیلات بدون بهره با کارمزد 2 درصد به هنرمندان عزیز کشور در سال 1400 را بیش از 6 هزار میلیارد ریال بیان کرد و گفت: سیاست راهبردی صندوق بر مبنای حمایت و توانمندسازی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کشور برنامه ریزی شده است و از هیچ تلاش در این راه فروگذار نخواهیم کرد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 487

به "واریز عیدی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شروع شد، چند خبر مهم حمایتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واریز عیدی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شروع شد، چند خبر مهم حمایتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید