پریرا خروجی پرسپولیس در انتها فصل؟

به گزارش زعفران، به نظر می رسد در انتها جام حذفی مهاجم برزیلی پرسپولیس به سمت در های خروجی خروجی این باشگاه راهنمایی خواهد شد.

پریرا خروجی پرسپولیس در انتها فصل؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، لئوناردو پریرا برزیلی که در جابجایی زمستانی با قراردادی یک و نیم ساله به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شد با توجه به عملکرد ضعیفی که در این تیم داشته، یکی از خروجی های پرسپولیس در جابجایی تابستانی خواهد بود.

این مهاجم برزیلی در 8 مسابقه ای که برای پرسپولیس به میدان رفت تنها یکبار پیروز به گلزنی شد که اصلا آمار خوبی برای بازیکنی که قرار بود جانشین لوکادیا باشد، محسوب نمی گردد. پریرا تنها گل خود را در جریان رجحان 3 بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان به ثمر رساند. البته پریرا در بازی حساس پرسپولیس مقابل پیکان، پایه گذار یک ضربه پنالتی به سود پرسپولیس شد.

هرچند پریرا برای فصل بعد هم با پرسپولیس قرارداد دارد ولی شنیده ها حاکی از آن است که این بازیکن جایی در پرسپولیس فصل بعد ندارد و بعد از سرانجام کار پرسپولیس در جام حذفی، از این تیم جدا خواهد شد.

طبیعتا با توجه به قرارداد 1.5 ساله او با پرسپولیس، این سوال مطرح خواهد شد که تکلیف حق و حقوق طرفین در صورت جدایی این بازیکن در سرانجام فصل چه خواهد بود. گفته می گردد بندی در قرارداد پریرا س وجود دارد که دو طرف برای ادامه همکاری در فصل آینده باید با هم به توافق برسند و در صورت عدم رضایت، می توانند بدون مشکل قرارداد را فسخ نمایند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 خرداد 1402 بروزرسانی: 4 خرداد 1402 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 679

به "پریرا خروجی پرسپولیس در انتها فصل؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پریرا خروجی پرسپولیس در انتها فصل؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید