2 رویداد هنری در فرهنگ سرای ارسباران

به گزارش زعفران، کارگاه یک روزه آبرنگ از جلفا تا جلفا و نمایشگاه نقاشی مسافر کهکشان در فرهنگ سرای ارسباران برگزار می گردد.

2 رویداد هنری در فرهنگ سرای ارسباران

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، کارگاه یک روزه نقاشی با آبرنگ از جلفا تا جلفا زیر نظر استاد احمد مقدسی و نمایشگاه نقاشی مسافر کهکشان منتخب نقاشی های مریم جعفربگلو در فرهنگ سرای ارسباران برگزار می گردد.

اجرای یک اثر نقاشی با تکنیک آبرنگ جدای آشنایی با مبانی هنری تجسمی، نیازمند یک تفکر متفاوت بصری به دنیا هستی است. از آنجا که نقاشی آبرنگ مبحثی ترکیبی از نوع روان شناسی و هنر است بنابراین سرشت اینگونه از هنر نقاشی، هم به عواطف و درون جوش می خورد و هم به درک فلسفی. بیش تر ما زندگی های خود را در دنیای گذشته و چشمداشت به آینده سپری می کنیم و شاید کمتر پیش بیاید بُعد زمانی و ابدیت موجود در لحظه حال را حس کنیم. استاد احمد مقدسی یکشنبه 19 دی ساعت 16 تا 19 با اجرای کارگاه یک روزه نقاشی با آبرنگ، در 3 مرحله دوستداران نقاشی را با خلق در لحظه اکنون آشنا می نماید. دنیای از جنس هویت بصری با لکه های آبرنگ، نه عینیت تصویری؛ اجرایی که دنیا اطراف خود را کپی نمی نماید، بلکه دنیای دیگرگونه می آفریند.

هم چنین نمایشگاه نقاشی مسافر کهکشان نیز در گالری شماره 1 فرهنگ سرای ارسباران، 17 تا 23 دی در معرض بازدید علاقه مندان قرار گرفته است. در این نمایشگاه که 20 اثر با تکنیک ترکیب مواد بر روی بوم اجرا شده، هنرمند سعی نموده با تلنگر به فکر بیننده، حضور طبیعت را که سال هاست با انسان عجین، اما رو به فراموشی است را یادآور گردد. نگارخانه هنر فرهنگ سرای ارسباران همه روزه از ساعت 10 تا 18 پذیرای علاقه مندان به هنر های تجسمی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 439

به "2 رویداد هنری در فرهنگ سرای ارسباران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 رویداد هنری در فرهنگ سرای ارسباران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید