امضای تفاهم نامه ساخت 32 هنرستان در جوار صنعت با مشارکت فعالان مالی

به گزارش زعفران، استاندار اصفهان از امضای تفاهم نامه ساخت 32 هنرستان در جوار صنعت با مشارکت و همراهی فعالان مالی در این استان اطلاع داد.

امضای تفاهم نامه ساخت 32 هنرستان در جوار صنعت با مشارکت فعالان مالی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت آموزش و پرورش، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در نشست روز ملی تکریم خیرین آیین سپاس همدلی که با اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان و جمعی از فعالان مالی برگزار گردید، از خدمات ارزنده خیرین مدرسه ساز تشکر کرد.

وی اضافه کرد: مهم ترین و اولویت دارترین شورای فرهنگی استان، شورای آموزش و پرورش و فرزانه ترین مجمع استان، مجمع خیرین مدرسه ساز هستند.

مرتضوی با اشاره به همراهی فعالان صنعتی در بخش آموزشی، گفت: صنعتگران و فعالان مالی اصفهان در ماه مبارک رمضان، با امضاء تفاهم نامه ساخت 32 هنرستان در جوار صنعت باعث رشد و شکوفایی تعلیم و تربیت در بخش آموزش های هنرستانی خواهند شد.

استاندار اصفهان توضیح داد: ساخت هنرستان در جوار صنعت از برنامه های بسیار با اهمیتی است که مورد توجه قرار گرفته و در این راه صنعتگران و فعالان مالی با ایجاد هنرستان هایی درکنار فعالیت صنعتی خود، باعث مهارت آموزی به کوکان و نوجوانان این استان خواهند شد.

مجتبی ملااحمدی رئیس هیأت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان نیز در این باره گفت: از چهار ماه قبل اولویت های آموزش و پرورش اصفهان را احصاء کردیم تا بتوانیم در جوار صنعت از وجود هنرستان ها بهره مند شویم.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش به مجمع خیرین استان گفت که در حال حاضر به 32 هنرستان نیازمند است و برای تحقق این موضوع به صنعتگران استان اصفهان ساخت هنرستان ها در جوار صنعت پیشنهاد شد و در این خصوص با اقبال و استقبال این فعالان مالی روبرو شدیم.

ملااحمدی ضمن تشکر از وزیر آموزش و پرورش در پیگیری و اشاعه ساخت هنرستان ها در جوار صنعت، عنوان نمود: جلسات متعددی در راستای معرفی موضوع ساخت هنرستان ها در جوار صنعت با فعالان مالی برگزار گردید و با تعامل خوبی که استاندار اصفهان و مجمع خیرین مدرسه ساز استان با صنعتگران دارند، تفاهم نامه ساخت 32 هنرستان در جوار صنعت منعقد شد.

رئیس هیأت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان گفت: به شخصه مدت ها تحقیقات فراوان برای اجرا و ساخت هنرستان ها در جوار صنعت انجام داده ام که خوشبختانه با همکاری صنعتگران استان اصفهان در حال به ثمر نشستن است و کار ساخت نخستین هنرستان نیز شروع شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 490

به "امضای تفاهم نامه ساخت 32 هنرستان در جوار صنعت با مشارکت فعالان مالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهم نامه ساخت 32 هنرستان در جوار صنعت با مشارکت فعالان مالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید