اولین گوشی اپل با سه دوربین 48 مگاپیکسلی که هنوز به بازار نیامده

به گزارش زعفران، زومیت نوشت: اپل احتمالاً گوشی آیفون 17 پرو مکس را به سه دوربین عریض، فوق عریض و تله فوتوی 48 مگاپیکسلی مجهز می نماید.

اولین گوشی اپل با سه دوربین 48 مگاپیکسلی که هنوز به بازار نیامده

جف پو، تحلیلگر متمرکز بر زنجیره تأمین اپل که سابقه خوبی در افشای اطلاعات دارد، می گوید آیفون 17 پرو مکس به دوربین تله فوتو با حسگر 48 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. او بعلاوه گفته است که دوربین مورد بحث برای کار با اپل ویژن پرو بهینه خواهد شد.

آن طور که مک رومرز می نویسد، جف پو فعلاً هیچ جزئیاتی درباره سازگاری دوربین تله فوتوی گوشی آیفون 17 پرو مکس با ویژن پرو ارائه نداده است.

آیفون 15 پرو مکس اپل، برترین گوشی آیفون در سال 2023، به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتوی 12 مگاپیکسلی مجهز است. این گوشی به لطف iOS 17.2 می تواند ویدیوی مکان مند (سه بعدی) بگیرد که امکان مشاهده آن صرفاً ازطریق ویژن پرو فراهم است.

  • در این سیاره های زندگی در جریان است/ کشف شگفت انگیز نو ناسا

  • این ماده نو سخت تر از الماس است

  • خبر نگران کننده درباره گوشی های سامسونگ/ دولت هند: این گوشی ها آسیب پذیری های خطرناک دارند

جف پو اوایل سال 2023 گفته بود که اپل در گوشی های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس سراغ دوربین فوق عریض با حسگر 48 مگاپیکسلی می رود. بدین ترتیب آیفون 17 پرو مکس اولین گوشی اپل با سه دوربین 48 مگاپیکسلی خواهد بود. هرچه وضوح حسگر در دوربین بالاتر باشد، تصویر نهایی جزئیات بیشتری دارد.

اپل احتمالاً گوشی های سری آیفون 17 را در شهریور 1404 رونمایی می نماید. فعلاً به قیمت گوشی آیفون 17 اشاره نشده اما بعید است که محصولات این خانواده با افزایش قیمت روبرو نشوند.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 25 آذر 1402 بروزرسانی: 25 آذر 1402 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 735

به "اولین گوشی اپل با سه دوربین 48 مگاپیکسلی که هنوز به بازار نیامده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین گوشی اپل با سه دوربین 48 مگاپیکسلی که هنوز به بازار نیامده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید