اینجا کشور میلیاردرهاست! به همراه ویدیو

به گزارش زعفران، درباره سنگاپور

سنگاپور، کشوری مدرن واقع در جنوب شرقی آسیا، کشوری که به کشور میلیونرها معروف است و از معدود کشورهایی در جهانست که به محض این که به آن بروید، غافلگیر می شوید و به احتمال زیاد از خودتان می پرسید این جا واقعا آسیاست؟ حتما علت این گفته را متوجه شده اید. علت آن این است که سنگاپور کشوری بسیار مدرن است که با تکنولوژی های روز جهان پیش می رود و در کنار آن توانسته به برترین شکل ممکن سنت های دیرینه خود را حفظ کند. درباره سنگاپور حرف بسیار است، کشوری که علیرغم کوچک بودنش توانسته در تکنولوژی حرف اول را بزند و در کنار آن سنت ها را به جا بیاورد، ترکیبی عالی از سنت و مدرنیته.

اینجا کشور میلیاردرهاست! به همراه ویدیو

سنگاپور جاذبه های تماشای زیادی را در خود جای داده است، درختان غول پیکر دست ساز رنگارنگ که تقریبا اصلی ترین جاذبه گردشگری سنگاپور است و در باغی حیرت آور به نام باغ خلیج واقع شده است. تفریحات هیجان انگیز دیگری هم در سنگاپور هست، می توانید به سافاری شبانه بروید و از هزاران حیوان مختلف آن در یک مسیر پر از هیجان از نزدیک تماشا کنید، آن هم در شب!

به محله چینی ها و هندی ها بروید و غذاهای فوق العاده شان را با قیمتی باور نکردنی میل کنید، از باغ گیاه شناسی حیرت آور آن به طور رایگان تماشا کنید و… فهرست این تماشای ها آنقدر زیاد است که باید حالا حالاها در خصوص هر کدام از آن ها نوشت. اگر هنوز دو دلید که سفر به سنگاپور سفری به یاد ماندنی خواهد بود یا نه پس این ویدئو خبرنگاران را ببینید و خودتان قضاوت کنید.

ویدیو از سنگاپور

منبع: الی گشت
انتشار: 10 شهریور 1403 بروزرسانی: 10 شهریور 1403 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 753

به "اینجا کشور میلیاردرهاست! به همراه ویدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینجا کشور میلیاردرهاست! به همراه ویدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید