اینستاگرام به روز رسانی شد ، قابلیت خرید و فروش ، فعالیت 25 میلیون کسب و کار

به گزارش زعفران، اینستاگرام به ر وز رسانی شد. در به روز رسانی نو، نوعی افزونه نصب شده که به کاربران اینستاگرام یاری می نماید خریدهایی قوی تر داشته باشند.

اینستاگرام به روز رسانی شد ، قابلیت خرید و فروش ، فعالیت 25 میلیون کسب و کار

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی نت، به روزرسانی نو اینستاگرام معرفی گردید. کاربران این برنامه می توانند با یاری این برنامه از استوری های اینستاگرام خرید کنید. این شرکت پیش از فراوری برنامه فروشگاه اختصاصی خود از این افزونه رونمایی نموده و به کاربران اجازه می دهد با یاری این افزونه نو و مجذوب نماینده خرید آنلاین داشته باشند.

اینستاگرام امروز بیان کرد که صفحه فروشگاه این شرکت به زودی به بخش جستجو اضافه می گردد و کاربران می توانند از فروشنده های مختلف خرید آنلاین داشته باشند.

اینستاگرام قابلیت دیگری را نیز برای فروشندگان ارائه نموده است ، آنها می توانند استیکر مخصوص به محصول خود را در استوری صفحه کسب و کار خود اضافه نمایند تا خریداران تنها با کلیک روی محصول موردنظر خرید خود را انجام دهند.

خرید محصول به سرعت تبدیل به محبوب ترین فعالیت در این برنامه پرطرفدار شده است. این کمپانی امروز بیان کرد که حدود 90 میلیون نفر تگ های مربوط به خرید محصول را جستجو نموده اند. بیش از 25 میلیون نفر از اکانت های کسب و کار هم اکنون در اینستاگرام فعالیت دارند و دو میلیون کسب و کار با استفاده از فیسبوک تبلیغات خود را انجام می دهند.

با توجه به تمام این اتفاقات این شرکت تصمیم گرفته است از فروشگاه اختصاصی خود طی چند ماه آینده رونمایی کند. هنوز زمان رونمایی از این فروشگاه تعیین نیست.

منبع: انتخاب
انتشار: 29 آذر 1401 بروزرسانی: 29 آذر 1401 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 609

به "اینستاگرام به روز رسانی شد ، قابلیت خرید و فروش ، فعالیت 25 میلیون کسب و کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام به روز رسانی شد ، قابلیت خرید و فروش ، فعالیت 25 میلیون کسب و کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید