این دختر می خواهد مثل بقیه زیبا باشد

به گزارش زعفران، خبرنگاران: پدر و مادر کلارا بیتی می دانستند دخترشان بعد از تولد چهره بسیار زشتی پیدا می نماید ، اما باز هم اجازه دادند فرزندشان به جهان بیاید. 10سال پیش این زن و شوهر به وسیله عکسبرداری داخل رحم متوجه شدند فرزندشان کاملا سالم و طبیعی است اما صورت او به شدت بدشکل است. چشمان پژمرده و فرورفته، استخوان های فک رشد نیافته و آرواره های کوچک چهره کلارا را به هم ریخته بود.

این دختر می خواهد مثل بقیه زیبا باشد
بعد از تولد، کلارا مشکل تنفسی داشت و به همین علت پزشکان مجبور شدند لوله ای را در گردنش وارد نمایند تا او راحت تر بتواند نفس بکشد. تا 3 سال اول، پدر و مادر کلارا مجبور بودند 24 ساعت در روز از فرزند خود مراقبت نمایند زیرا کودک آنها دچار مسائل گوارشی بود و نمی توانست به خوبی غذا بخورد. با اینکه کلارا همه مسائل پزشکی را پشت سر گذاشت اما چهره او هر روز زشت تر از دیروز می شد.

مادر او در این باره می گوید: من می خواستم فرزندم مانند دیگران زندگی کند و دوران کودکی شادی داشته باشد. من نمی خواهم دیگران به چهره او خیره شوند و بچه ها از او فرار نمایند. اما به نظر می رسد همه این خواسته ها در حد آرزوست. انجام جراحی های زیبایی نخستین راهکار به نظر می رسید اما از آنجا که کلارا هنوز کوچک بود و در سن رشد قرار داشت، این جراحی ها باید بارها و بارها تکرار می شد به همین علت پزشکان از والدین این کودک خواستند تا سرانجام دوران نوجوانی او صبر نمایند.

کلارا در این باره می گوید: من می خواهم تا آنجا که ممکن است شبیه به بچه ها دیگر شوم. به این ترتیب شاید زندگی طبیعی تری داشته باشم و از سؤالات تکراری دیگران در خصوص ظاهرم خلاص شوم. کلارا به آینده امیدوار است تا بتواند با انجام چند جراحی زیبایی چهره طبیعی تری داشته باشد.

منبع: برترین ها
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 184

به "این دختر می خواهد مثل بقیه زیبا باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این دختر می خواهد مثل بقیه زیبا باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید