باید کابوس دستیاری در کشور انتها یابد ، اصلاح ساختار دستیاری با منابع مالی پایدار در اولویت وزارت بهداشت

به گزارش زعفران، معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: باید کابوس دستیاری در کشورمان روزی خاتمه یافته و به جای آن، فضایی آرام، امیدبخش و سرشار از انگیزه برای یادگیری و خدمت به بیماران جایگزین شود.

باید کابوس دستیاری در کشور انتها یابد ، اصلاح ساختار دستیاری با منابع مالی پایدار در اولویت وزارت بهداشت

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از وزارت بهداشت، ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این که در دولت نو یکی از اولویت های مهم و ضروری، اصلاح ساختار دستیاری، افزایش کیفیت آموزش و تقویت معیشت دستیاران از طریق منابع مالی پایدار از اولویت های وزارت بهداشت است، اضافه کرد: در این راستا، تبدیل دستیاری به شغل در دستور کار معاونت آموزشی قرار گرفته است تا با استفاده از تمام ظرفیت کشور، دستیاران از حداقل حقوق و مزایای یک پزشک عمومی بهره مند شوند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: کاهش استرس های بی مبنا و دریافت کارانه مناسب با تغییر برخی آیین نامه های ناعادلانه، از جمله فعالیت هایی است که در حال انجام است.

وی بیان کرد: ضمن استفاده از تمام توان معاونین و مدیران و همفکری و همیاری نمایندگان دستیاران، به فضل الهی این وعده ها در آینده ای نزدیک محقق شده و با عمل گرایی از زحمات این نخبگان صبور و نجیب تقدیر خواهیم کرد.

باقری فرد تاکید کرد: باید کابوس دستیاری در کشورمان روزی پایان یافته و به جای آن، فضایی آرام، امیدبخش و سرشار از انگیزه برای یادگیری و خدمت به بیماران جایگزین شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 334

به "باید کابوس دستیاری در کشور انتها یابد ، اصلاح ساختار دستیاری با منابع مالی پایدار در اولویت وزارت بهداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید کابوس دستیاری در کشور انتها یابد ، اصلاح ساختار دستیاری با منابع مالی پایدار در اولویت وزارت بهداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید