رفع کردن دغدغه های اساسی بازیکنان استقلال اولویت هیات مدیره است

به گزارش زعفران، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، اصغر ملکیان به تازگی به عنوان عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال منصوب شد. سایت باشگاه استقلال در مورد رزومه وی نوشت؛ اصغر ملکیان چند سالی است که از مدیران سازمان صدا و سیما به شمار می رود.

رفع کردن دغدغه های اساسی بازیکنان استقلال اولویت هیات مدیره است

ایشان سابقه عضویت در هیات مدیره باشگاه پیکان و مدیرعاملی این باشگاه را هم دارند. (در دوره مدیریت عامل ایشان تیم پیکان به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد). از دیگر سوابق وی می توان به عضویت در هیات مدیره شرکت لیزینگ قهرمانان و پیشکسوتان ورزش، عضویت در هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی، عضویت در هیات رئیسه فدراسیون وزنه برداری، عضویت در هیات مدیره باشگاه سایپا و … اشاره داشت.

اصغر ملکیان در نخستین اظهار نظر خود به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: حضورم در هیات مدیره این باشگاه یک افتخار عظیم است و اولین اقدام ما بر طرف کردن دغدغه های اساسی بازیکنان و مهم تر، پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان طی چند روز آینده خواهد بود.

وی اضافه نمود: اصلی ترین و مهم ترین برنامه هیات مدیره و مدیریت باشگاه، حمایت و پشتیبانی همه جانبه از کادر فنی به خصوص سرمربی تیم است چراکه اعتقاد دارم ما با این بازیکنان عظیم و تاثیر گذار و با اخلاق می توانیم در بازی های پیش روی و دربی حذفی پیروز عمل کنیم و با دست یابی به قهرمانی جام حذفی دل طرفداران را شاد و بخشی از حمایت ها و همراهی های طرفداران عزیز را جبران نماییم.

او افزود: امیدوارم با همدلی و انگیزه بسیار بالا، بازیکنان و کادر فنی را در شهریور راهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کنیم تا ان شاءالله ما و طرفداران استقلال شاهد سومین ستاره آسیایی باشیم.

وی در خاتمه اضافه نمود: امیدوارم بازیکنان و کادر فنی را با روحیه و انگیزه بسیار بالا در شهریور راهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نماییم و طرفداران در ادامه مسابقات آسیایی شاهد کسب سومین ستاره آسیا باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 129

به "رفع کردن دغدغه های اساسی بازیکنان استقلال اولویت هیات مدیره است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفع کردن دغدغه های اساسی بازیکنان استقلال اولویت هیات مدیره است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید