بعد از ماه رمضان شوینده ها گران می گردد

به گزارش زعفران، رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع شوینده از افزایش قیمت مواد شوینده بعد از ماه مبارک رمضان اطلاع داد.

بعد از ماه رمضان شوینده ها گران می گردد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بختیار علم بیگی گفت: به علت گران شدن مواد اولیه داخلی و خارجی و بعلاوه افزایش دستمزد کارگران در چند ماه گذشته، تصمیم گرفته شد بعد از ماه رمضان قیمت شوینده ها را افزایش دهیم تا برای فراوری نماینده ها صرفه مالی داشته باشد.

وی درباره راه چاره کنترل قیمت های مواد شوینده و بهداشتی گفت: دولت باید فکری در این مورد بکند. حداقل پتروشیمی هایی که در داخل فراوری مواد اولیه دارند و سود آن ها هم کم نیست، می توانند این مشکل را رفع نمایند. در واقع می توان از سود آن ها کم کرد؛ چرا برخی از پتروشیمی ها باید اعلام نمایند که تا 150 درصد سود داشته اند؟

او در ادامه اضافه نمود: همکاران ما فعلا تحمل می نمایند تا بعد از ماه مبارک رمضان افزایش قیمت های مواد شوینده را اعمال نمایند. تمام کشور های اسلامی در این ماه حتی سعی می نمایند تخفیف هم بدهند، به همین علت ما هم قیمت ها را فعلا تا انتها این ماه مبارک حفظ نموده ایم.

علم بیگی درباره مقدار افزایش قیمت گفت: تعیین درصد افزایش نرخ بستگی به عوامل متعدد دارد و هم اکنون نمی توان به صورت دقیق آن را تعیین کرد.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع شوینده با بیان اینکه برای افزایش کیفیت، باید محصولات تازه فراوری گردد، اضافه نمود: سازمان استاندارد، سازمان حمایت، سازمان غذا و دارو و کارشناسان در انجمن، برکیفیت محصولات شوینده نظارت دارند.

منبع: فرارو
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 494

به "بعد از ماه رمضان شوینده ها گران می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعد از ماه رمضان شوینده ها گران می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید