بهترین رستوران های ساری کدامند؟

به گزارش زعفران، ساری در طول سال های مختلف به عنوان شهر برتر گردشگری ایران شناخته شده و به خصوص در تابستان خیلی ها به آن سفر می کنند یا از آن می گذرند تا به شهری دیگر برسند. این شهر در تابستان ها میزبان مسافران زیادی ست و به همین دلیل هم رستوران های خوبی دارد. ما در این نوشته تعدادی از بهترین رستوران های ساری را براساس نظرات کاربران در گوگل و اپ هایی مثل فوراسکوئر معرفی کرده ایم.

بهترین رستوران های ساری کدامند؟

اکبرجوجه

اکبرجوجه در شهرهای شمالی عاشقان زیادی دارد، چه بین اهالی آن شهر و چه بین مسافران. خیلی ها معتقدند اکبرجوجه ساری یکی از بهترین شعبه های این رستوران است. هم سالنش نونوار و بزرگ است، هم کارکنانش تر و فرز اند و هم پارکینگ دارد.

شما در این رستوران باید خاطره همه اکبرجوجه های بدی را که خورده اید به فراموشی بسپرید. در این رستوران فقط یک نوع غذا سرو می شود: اکبر جوجه. مرغ برشته و سرخ شده را با برنج و رب انار برایتان می آورند و رستگاری کمی بیشتر با شما فاصله ندارد. اینطور معروف است که اگر بخواهی یک غذای سریع بخوری و زود بروی این رستوران از این نظر که سرویس دهی مناسبی دارد، خوب است.

آدرس: ساری، بلوار ولیعصر

رستوران حاج حسن

اگر بخواهید در ساری در جایی با منظره سرسبز رو به بیرون غذا بخورید، رستوران حاج حسن می تواند انتخابتان باشد. رستوران حاج حسن را به چلو گردنش می شناسند و آنهایی که تجربه رفتن به این رستوران را داشته اند می گویند چلو گردن اینجا یکی از بهترین ها در شمال است. البته بقیه غذاهای منو هم هرکدام حرفی برای گفتن دارند. مثلا خورشت آلو اسفناج یا سیرانار. از غذاهای دیگر اینجا که باب طبع بوده کباب برگ و کباب کوبیده و ماهی قزل آلاست.

آدرس: کیلومتر 2 جاده ساری-نکا

کباب سرای عینی

آدم در شهرهای شمالی دلش می خواهد در جاهای خودمانی که گران هم نیست بنشیند و چند سیخ جگر هم بخورد. چون رسم شیرین جگر خوردن از جاده چالوس و با وجود جگرکی های فراوانش شروع می شود و به شهرهایی مثل ساری هم می رسد. کباب سرای عینی در بین رستوران های ساری، مناسب آنهایی ست که می خواهند دل و جگر و شیشلیک خوبی بخورند. اما جز اینها کباب یونانی و چنجه هم می تواند یکی از انتخاب ها باشد.

آدرس: ساری، سه راه فرح آباد

دکان ویچ

کمی از رستوران هایی که غذای ایرانی دارند، فاصله بگیریم و برویم سراغ فست فودی ها. یکی از بهترین همبرگرها را در ساری می شود در این رستوران خورد. مثلا چیزبرگر و ماش روم برگر از غذاهایی هستند که در اینجا امتحانشان را پس داده اند. اما چیزی که از آن زیاد تعریف می شود، سیب زمینی سرخ کرده های دکان ویچ است. که اینطور معروف است که تعریفمان را از سیب زمینی سرخ کرده عوض می کنند.

آدرس: ساری، خیابان فرهنگ، کوی پیوندی، روبروی پارک

جاهای تفریحی ساری، هیجان در شهری خوش آب وهوا

منبع: اسنپ تریپ
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 445

به "بهترین رستوران های ساری کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین رستوران های ساری کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید