تجربه و امکانات لازم برای میزبانی جام تختی را داریم

به گزارش زعفران، به گزارش خبرنگاران، طبق چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی از سوی فدراسیون کشتی، مسابقات جام دنیا پهلوان تختی به عنوان یکی از مراحل انتخابی تیم ملی برای حضور در بازی های آسیایی و دنیای 2022 خواهد بود.

تجربه و امکانات لازم برای میزبانی جام تختی را داریم

بر همین اساس جمشید خیرآبادی رئیس هیأت کشتی استان کردستان در حاشیه فینال لیگ برتر کشتی فرنگی در مورد درخواست میزبانی جام تختی در مصاحبه با مهر گفت: با توجه به برنامه ریزی فدراسیون کشتی قرار است مسابقات جام دنیا پهلوان تختی سال جاری در دهه اول اسفندماه برگزار گردد و بر همین اساس درخواست خود را برای میزبانی این مسابقات به فدراسیون کشتی ارائه کردیم.

وی توضیح داد: در نظر داریم مسابقات را سالن 6 هزار نفری مجموعه 22 گولان سنندج برگزار کنیم و به همین منظور نیز برای برگزاری هر چه باشکوه تر رقابت های جام تختی با مسئولان استان هماهنگی های لازم اجرا شده است.

سرمربی سابق تیم کشتی فرنگی امید اعلام نمود: استان کردستان در چند سال اخیر با کسب میزبانی مسابقات کشوری و بین المللی گام بزرگی را در راستای اعتلای ورزش برداشته و این بار هم قصد داریم با برگزاری جام دنیا پهلوان تختی این فرایند را به اوج برسانیم.

خیرآبادی درباره رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی نیز گفت: شاهد مسابقات خوب و جذابی بودیم. بعضی از قهرمانان مسابقات دنیای نروژ در این رقابت ها شکست خوردند و مثل گذشته نبود که قهرمان لیگ از پیش مشخص شده باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 364

به "تجربه و امکانات لازم برای میزبانی جام تختی را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه و امکانات لازم برای میزبانی جام تختی را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید