تدابیر کرونایی در خوزستان

به گزارش زعفران، خبرنگاران : فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان گفت: تمام محدودیت های کرونایی بر اساس رنگ بندی در شهرهای استان خوزستان به قوت خود باقی است.

تدابیر کرونایی در خوزستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا؛ ولی اله حیاتی فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان در جمع خبرنگاران اسم کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی در استان خوزستان کاهش یافته است لذا انتظار داریم مردم دستورالعمل های بهداشتی را با جدیت رعایت نمایند تا درگیر موج دیگر بیماری نشویم.

وی از مردم استان خوزستان خواست رعایت پروتکل های بهداشتی همانند ماسک زدن و پرهیز از حضور در اجتماعات را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان با بیان اینکه مرزهای مسافری استان به جز گروه های هفت گانه همچنان مسدود است گفت: بعلاوه مرزهای دریایی و زمینی استان تحت کنترل شدید هستند.

وی با اشاره به ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی و خروج خودروهای بومی درشهرهای قرمز خوزستان اضافه نمود: محدودیت های حضور کارکنان در ادارات بر اساس رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت اعمال می گردد.

حیاتی اسم کرد: در شرایط موجود اگر دچار عادی انگاری شده و رعایت پروتکل های بهداشتی را کنار بگذاریم با موج نو بیماری روبرو خواهیم شد.

وی در خاتمه گفت: مناسب ترین و برترین راه پیشگیری از بیماری رعایت پروتکل های بهداشتی است لذا از مردم استان خوزستان تقاضا دارم این موضوع را جدی بگیرند.

در حال حاضر 2 شهرستان خوزستان در شرایط قرمز، 13 شهرستان نارنجی و 12 شهرستان زرد کرونایی هستند.

وزارت بهداشت امروز اعلام نمود که طی 24 ساعت گذشته 136 بیمار کووید 19 در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 85 هزار و 397 نفر رسید.

از دیروز تا امروز 17 تیرماه 1400 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 23 هزار و391 بیمار نو مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که هزار و 706 نفر از آنها بستری شدند..

بنا بر اعلام وزارت بهداشت، تا به امروز 4 میلیون و517 هزار و 607 نفر دوز اول واکسن کرونا و دو میلیون و 90 هزار و 510 نفر هم دوز دوم را تزریق نموده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به 6 میلیون و 608 هزار و 117 دوز رسید.

در حال حاضر 120 شهر کشور در شرایط قرمز، 182 شهر در شرایط نارنجی، 146 شهر در شرایط زرد قرار دارند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 152

به "تدابیر کرونایی در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدابیر کرونایی در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید