اولین ماموریت قطب تولید چین برای مهار کرونا در 2021

به گزارش زعفران، یکی از قطب های تولید در چین درپی شیوع کرونا اولین ماموریت جدی خود برای مهار این ویروس را آغاز کرده است.

اولین ماموریت قطب تولید چین برای مهار کرونا در 2021

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، استان ژجیانگ که یکی از قطب های تولید چین به شمار می رود درحال حاضر مشغول مبارزه با اولین مورد کرونای خوشه ای در سال جاری میلادی است. شیوع کرونا در این منطقه باعث قرنطینه شدن شهروندان، تعلیق فعالیت های تجاری در مناطقی که ویروس مشاهده شده و لغو پروازها و رویدادهای اجتماعی است.

این استان در 12 دسامبر 74 مورد کرونایی تایید کرد که باعث افزایش تعداد مبتلایان به 173 نفر از زمانی است که این استان گزارش موارد ابتلا را آغاز کرد.

شیوع در شهرهای نینگبو، شائوژینگ و هانگژو با سرعت نسبتا بالایی درحال افزایش است درحالیکه کمیسیون بهداشت ملی روز شنبه شرایط در سراسر کشور را نسبتا ثابت گفت.

پیش از شیوع اخیر کرونا، ژجیانگ، که مرکز شرکتهای کوچک و میانه عمدتا صادراتی به شمار می رود، در 2021 تنها یک مورد کرونایی را گزار کرده بود.

بیش از 12 شرکت چینی اعلام کرده اند که فرایند تولید در بخش هایی از این منطقه متوقف کرده اند که تحت تدابیر سختگیرانه کرونایی قرار دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 382

به "اولین ماموریت قطب تولید چین برای مهار کرونا در 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین ماموریت قطب تولید چین برای مهار کرونا در 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید