تغییر سبک زندگی علیرضا بیرانوند و خانواده اش در بلژیک !

به گزارش زعفران، خبرنگاران: علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران چندی پیش عکسی از خود و همسرش در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت این عکس ها نشان می دهد خانواده بیرانوند کاملا تغییر سبک داده اند!

تغییر سبک زندگی علیرضا بیرانوند و خانواده اش در بلژیک !

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران است. علیرضا بیرانوند به صورت قرضی از تیم رویال آنتورپ، برای بوآویشتا و تیم ملی ایران بازی می نماید. علیرضا بیرانوند به اسم مرد سال فوتبال ایران شناخته شده بود. علیرضا بیرانوند در ابتدا برای نفت تهران بازی کرد. علیرضا بیرانوند بازیکن تیم پرسپولیس است.

زندگی شخصی علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانود متاهل است و خیلی زود و در سن کم تشکیل خانواده داده است و میگوید که یکی از دلایل موفقیت من ازدواج زود هنگامم بود. او دو فرزند هم دارد.

علیرضا بیرانوند در خانواده ای به جهان آمد که از نظر اقتصادی خیلی ضعیف بود. او در 15 سالگی با قرض گرفتن پول به تهران امد تا بتواند به علاقه اش به فوتبال برسد. هم اکنون او دروازه بان اول تیم ملی و و تیم پرسپولیس است و شماره 1 را به تن میکند.

علیرضا بیرانوند درباره زندگی و خانواده خود بیان کرده است که شرایط خانوادگی در زمان نوجوانی وی ضعیف بوده است و در سال 86 وی برای رفتن به تهران از خرم اباد از اقوام خود پول قرض گرفته تا با اتوبوس به تهران بیاید تا بتواند پیشرفت نماید.

منبع : خانه فوتبال

منبع: رکنا
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 226

به "تغییر سبک زندگی علیرضا بیرانوند و خانواده اش در بلژیک !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر سبک زندگی علیرضا بیرانوند و خانواده اش در بلژیک !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید