جوانان پای ثابت پویش شهردار خانه در غرب مرکز

به گزارش زعفران، شهردار منطقه9 از اجرای ابتکاری پویش شهردار خانه با هدف افزایش مسئولیت پذیری شهروندی نسبت به محیط شهری در محله های غربی مرکز اطلاع داد.

جوانان پای ثابت پویش شهردار خانه در غرب مرکز

خبرنگاران-مریم قاسمی: سیدمحمدرحیم مرتضوی با بیان این که دوران نوجوانی به یادماندنی ترین و اثربخش ترین دوران عمر آدمی است، گفت: این دوران فرصت مناسبی است برای آموزش و رشد فردی و اجتماعی. پویش شهردار خانه به نوجوانان اختصاص یافته تا با بهره گیری از شور و نشاط نوجوانی در جهت همدلی نسل آینده با مدیریت شهری قدم بردارند.

این مقام ارشد مدیریت شهری ادامه داد: پویش فرهنگی شهردار خانه در راستای افزایش مسئولیت پذیری شهروندان در قبال محیط شهری است و ما در شهرداری منطقه هستیم تا با مشارکت ساکنان محله ها شاهد ارتقای سطح کیفیت زندگی در غرب مرکز باشیم.

طرح پویش شهردار خانه از هفته پایانی اردیبهشت ماه به صورت خانه به خانه و چهره به چهره با آموزش های محیط زیستی در راستای داشتن شهری زیبا به وسیله انتخاب نمایندگانی با عنوان شهردار خانه آغاز شده است. این طرح به وسیله اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه2 و مشارکت خدمات شهری (محیط زیست، پسماند، بازیافت) با هدف ارتقای فرهنگ محله در حال پیگیری است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 تیر 1402 بروزرسانی: 5 تیر 1402 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 695

به "جوانان پای ثابت پویش شهردار خانه در غرب مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوانان پای ثابت پویش شهردار خانه در غرب مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید