سازمان عایدی داخلی آمریکا اطلاعات شهروندان را فاش کرد

به گزارش زعفران، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، سازمان های معاف از مالیات از جمله خیریه ها و گروه های مذهبی که درآمدهای غیرمرتبط با کسب و کارشان دارند باید یک فرم مخصوص به نام 990-T را پر نمایند.

سازمان عایدی داخلی آمریکا اطلاعات شهروندان را فاش کرد

طبق گزارش وال استریت ژورنال، علاوه بر آنها شهروندانی که حساب های بازنشستگی دارند که با سرمایه گذاری در دارایی هایی مانند املاک عایدیزایی دارند نیز باید فرم مالیاتی مذکور را پر نمایند. البته اطلاعات سازمان های معاف از مالیات باید به طور عمومی قابل مشاهده باشد.

IRS بیان کرد علت انتشار اطلاعات روی وب سایتش مربوط به خطای انسانی است که سال گذشته و هنگام ارائه فرم 990-Tبرای حسابرسی الکترونیک رخ داده است. در نتیجه این خطای انسانی داده های غیر عمومی همراه عمومی برای دانلود ارائه شده است.

این نشت اطلاعات چند هفته قبل و هنگامی فاش شد که کارمندی پس از ردیابی اختلال، تحقیقی در این باره انجام داد که در نتیجه آن داده های غیر عمومی از وب سایت حذف شدند.

این سازمان در نامه ای بیان کرد اطلاعات فاش شده شامل نام و شماره تماس افراد و کسب وکارها بوده است. البته شماره تامین اجتماعی، جزئیات عایدی افراد و دیگر اطلاعات کاربران فاش نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1401 بروزرسانی: 13 شهریور 1401 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 562

به "سازمان عایدی داخلی آمریکا اطلاعات شهروندان را فاش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان عایدی داخلی آمریکا اطلاعات شهروندان را فاش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید