سفر به زیستگاه زاغ بور 5 و 6 آبان؛آخر این هفته

به گزارش زعفران، خبرنگاران: رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود از برگزاری یازدهمین جشنواره گردشگری سفر به زیستگاه زاغ بور در بخش بیارجمند شاهرود اطلاع داد.

سفر به زیستگاه زاغ بور 5 و 6 آبان؛آخر این هفته

برگزاری یازدهمین جشنواره گردشگری سفر به زیستگاه زاغ بور 5 و 6 آبانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری میراث آریا ، مرتضی نظری گفت: رویداد گردشگری سفر به زیستگاه زاغ بور پنجشنبه و آدینه 5 و 6 آبان هم زمان با فصل طلایی پاییز و زمان مناسب پرنده نگری در روستای هدف گردشگری قلعه بالا بخش بیارجمند برگزار می گردد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود اضافه نمود: بازدید از بافت پلکانی روستای هدف گردشگری قلعه بالا، حمام تاریخی قلعه بالا و صنایع دستی فاخر زنان هنرمند منطقه و سوغات متنوع از جمله جاذبه های حضور در این رویداد گردشگری برای علاقه مندان است.

نظری گفت: برگزاری کلاس های تخصصی آموزشی پرنده شناسی، جانورشناسی و خزنده شناسی و رصد تخصصی آسمان از دیگر برنامه های این جشنواره است.

شهرستان شاهرود دارای یک شهر، هشت منطقه نمونه و نیز هشت روستای هدف گردشگری است. از این تعداد دو منطقه نمونه گردشگری زیست کره توران و رضاآباد و سه روستای هدف گردشگری قلعه بالا، رضاآباد و زمان آباد در بخش بیارجمند واقع است.

رویداد گردشگری سفر به زیستگاه زاغ بور با همکاری بخشداری بیارجمند، اداره پارک ملی توران، شورای اسلامی و دهیاری روستای هدف گردشگری قلعه بالا، نیروی انتظامی و اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود برگزار می گردد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 4 آبان 1401 بروزرسانی: 4 آبان 1401 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 588

به "سفر به زیستگاه زاغ بور 5 و 6 آبان؛آخر این هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به زیستگاه زاغ بور 5 و 6 آبان؛آخر این هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید