سیگنال مهم برای سهامداران فولادی ، وقت فروش است یا خرید؟

به گزارش زعفران، به گزارش خبرنگاران، فولادی ها مکلف به شفاف سازی شدند. الزام به وارد کردن اطلاعات بخش فراوری و فروش فولاد در سامانه جامع تجارت آغاز شده است. قرار است این امر به سایر کالاهای مهم و اثرگذار در اقتصاد تسری پیدا کند. حال سوال اینجاست که شفاف سازی فولادی ها به سود سهام داران است یا نه؟

سیگنال مهم برای سهامداران فولادی ، وقت فروش است یا خرید؟

علی عصاری، کارشناس بازار سهام گفت: وزارت صمت طی ابلاغیه ای تمام تامین کنندگان فولاد را مکلف به ثبت مشخصات خود در سامانه جامع تجارت نموده است. این اتفاق طبیعتا پیامدهای خاصی از جمله شفاف سازی بیشتر در صنعت فولاد خواهد داشت. این شفاف سازی ها به سود سهامداران خرد است.

وی اظهار کرد: اتفاقی که این چند روز با آن مواجهیم نوسان قیمت دلار و انتشار اوراق دولتی است، این موضوعات تاثیرات هیجانی و اصولی زیادی روی بازار و طبیعتا بیشتر صنایع خواهد داشت.

این کارشناس گفت: طی روزهای اخیر صنعت فولاد رشد چندانی نسبت به سایر گروه ها نداشته است. این در حالی است که از ارزندگی زیاد و P/E خوبی برخوردار است.

عضاری اضافه نمود: طبیعتا انتشار اخباری از قبیل الزام به شفاف سازی بیش از هر چیز از بعد روانی اهمیت ویژه ای برای نمادهای فولادی خواهد داشت. این موضوع از ریزش زیاد این گروه جلوگیری می نماید. به نظر من فولاد سهام ارزنده ای در بورس است. به هر دلیلی هنوز زمان حرکت آن نشده اما امیدوارم به زودی این اتفاق بیفتد.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 4 دی 1400 بروزرسانی: 4 دی 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 332

به "سیگنال مهم برای سهامداران فولادی ، وقت فروش است یا خرید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیگنال مهم برای سهامداران فولادی ، وقت فروش است یا خرید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید