شش فیلم تئاتر دیگر کانون تماشایی شد

به گزارش زعفران، تهران (پانا) - هفته پنجم از ویژه برنامه 50 فیلم تئاتر در 50 روز به اکران انلاین شش فیلم تئاتر دیگر در پایگاه اینترنتی مرکز فراوری تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به صورت رایگان اختصاص دارد.

شش فیلم تئاتر دیگر کانون تماشایی شد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، این فیلم تئاترها به مناسبت چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و پنجاهمین سالگرد تاسیس مرکز فراوری تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری برای علاقه مندان، به نمایش گذاشته می گردد.

فیلم تئاترهای حسنی یه پهلونه، مبارک و صندوقچه استاد محمد، روز عجیب، آدم برفی، اولی ها و خاله مرجان و خروس از روز از 17 تا 22 بهمن 1400 در پایگاه این مرکز به نشانی cinema.kpf.ir نمایش داده می گردد و مخاطبان می توانند مطابق با جدول مندرج هر روز یکی از این آثار را دیدن نمایند.

بر همین اساس فیلم تئاتر حسنی یه پهلونه به نویسندگی کیوان اقبالی گوران با بازنویسی و کارگردان عادل بزدوده، داستان حسنی نوجوانی پرشور و شاد است که هر روز گله گوسفندانش را به چرا می برد. یک روز گرگ ها به او حمله ور می شوند و اتفاق های تازه ای برای حسنی به وجود می آید. این فیلم تئاتر روز 17 بهمن اکران می گردد.

فیلم تئاتر مبارک و صندوقچه استاد محمد به نویسندگی بهرام جلالی پور و کارگردانی کیومرث حقیقی، داستان عتیقه فروشی را بازگو می نماید که تعدادی عروسک از کشورهای مختلف جهان دارد، اما او در پی به دست آوردن مبارک است تا کلکسیونش را تکمیل کند. در این راه با مخالفت استاد محمد، مرشد خیمه شب باز روبرو می گردد و عروسک های خیمه با عروسک های بقیه کشورها متحد می شوند و عتیقه چی نادان را به سزای عملش می رسانند و نوع دوستی و محبت را به جهان ارمغان می دهند. این فیلم تئاتر روز 18 بهمن اکران می گردد.

در روز 19 بهمن فیلم تئاتر روز عجیب به نویسندگی جعفر مهیاری و کارگردانی پرستو گلستانی به نمایش در می آید، این نمایش درباره پسری بازیگوش است که به خاطر مشغله پدر و مادرش اغلب در خانه تنها می ماند. او برای این که توجه پدر و مادرش را جلب کند کارهایی انجام می دهد که ماجراهای مختلفی در پی دارد و او را درگیر می نماید. در یک روز عجیب وقتی همه وسایل را در کمد پنهان می نماید، وسایل جان می گیرند و اتفاق هایی می افتد که پسر تبدیل به قورباغه گردد.

فیلم تئاتر آدم برفی، به نویسندگی امیر مشهدی عباس و کارگردانی آناهیتا غنی زاده، درباره آقای نویسنده ای است که در یک شب برفی برای نوشتن داستانش هیچ سوژه ای به ذهنش نمی رسد. او تصمیم می گیرد با بچه ها همسایه برف بازی کند، این بازی زمینه ای برای اتفاق های شگفت انگیز بعدی می گردد. این فیلم تئاتر در روز 20 بهمن اکران رایگان می گردد.

در روز 21 بهمن فیلم تئاتر اولی ها به نویسندگی محسن زارعیان و کارگردانی ماندانا جعفری اکران می گردد، این نمایش به شیوه موزیکال در قالب داستانک هایی که در طول نمایش شکل می گیرد، اجرا می گردد و بازیگران با بهره جستن از ماسک و عروسک به معرفی حواس پنج گانه انسان ها می پردازند.

فیلم تئاتر خاله مرجان و خروس به نویسندگی و کارگردانی مریم کاظمی، داستان زندگی دو خواهر به نام های مرجان و ریحان است که در دو مزرعه کنار هم زندگی می نمایند. اما یکی از آنها اهل کار و تلاش نیست و باعث مشکلاتی در مزرعه می گردد. این فیلم تئاتر روز 22 بهمن 1400 اکران رایگان خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 436

به "شش فیلم تئاتر دیگر کانون تماشایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شش فیلم تئاتر دیگر کانون تماشایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید