یسنا میرطهماسب از سیزده تا ملکه گدایان

به گزارش زعفران، اخیرا در سینما و تلویزیون بازیگران نوظهوری حاضر هستند که بازیگری را از کودکی شروع نموده اند و توانسته اند کارنامه کاری خوبی در سن پایین برای خود بسازند. یسنا میرطهماسب یکی از این بازیگران است که بازیگری را از نوجوانی شروع کرد، ادامه داد و حالا یکی از بازیگران اصلی سریال ملکه گدایان است.

یسنا میرطهماسب از سیزده تا ملکه گدایان

نوجوانی پیروز

یسنا میرطهماسب که فرزند مجتبی میرطهماسب؛ مستندساز و صدابردار است در دانشگاه معماری خوانده و به علت علاقه اش به حرفه بازیگری روی آورده است. یسنا میرطهماسب به وسیله باران کوثری که طراح لباس فیلم سینمایی سیزده بود به کارگردان آن فیلم که هومن سیدی بود، معرفی گردید. سیدی پس از گرفتن تست او را برای نقش اصلی فیلم سیزده انتخاب کرد و یسنا بدون هیچ گونه تجربه قبلی برای اولین بار در سال 1391 مقایل دوربین نهاده شد. او برای بازی در فیلم سیزده، نامزد برترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره بین المللی فیلم شانگهای و نامزد برترین بازیگر نقش اول مرد در جشن منتقدان سینمای ایران شد.

لانتوری تا گدایان

تجربه او تنها به فیلم سیزده ختم نشد. پس از نقش آفرینی در فیلم سیزده در فیلم لانتوری ساخته رضا درمیشیان بازی کرد. شاید یکی از مهم ترین بخش های کاری او بازی در فیلم لانتوری بوده است. یسنا میرطهماسب سال 1394 فیلم لانتوری نقش مهمی بازی نموده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و بعلاوه خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. میرطهماسب توانست با بازی در فیلم لانتوری تجربه بازیگری پیروزی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر نوید محمدزاده، باران کوثری، مریم پالیزبان و رضا بهبودی بر تجارب او اضافه نمود.

در این باره بخوانید:

علی خشنود از میم مثل مادر تا می خواهم زنده بمانم

مروری بر کارنامه فرشته حسینی

پدرام شریفی و سریال می خواهم زنده بمانم

پس از فیلم لانتوری نقش ناصر را در فیلم تابستان داغ ایفا کرد. تابستان داغ فیلمی به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد است که در آن بازیگرانی از جمله پریناز ایزدیار، مینا ساداتی و علی مصفا بازی می نمایند. یسنا میرطهماسب در سال 1396 در فیلم سینمایی درساژ ساخته پویا بادکوبه نقش امیر را بازی کرد . شبنم مقدمی، علی مصفا و نگار مقدم از بازیگران این فیلم هستند.

او اولین تجربه بازی در سریال شبکه نمایش خانگی را فیلم ملکه گدایان داشت و در نقش سهیل توانست خود را به چشم مخاطبان بیاورد. درساژ و بعد از اتفاق از دیگر تجربه های بازی یسنا میرطهماسب است.

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 17 دی 1400 بروزرسانی: 17 دی 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 348

به "یسنا میرطهماسب از سیزده تا ملکه گدایان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یسنا میرطهماسب از سیزده تا ملکه گدایان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید