صدور احکام همسان سازی اعضای هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای آغاز شد

به گزارش زعفران، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: صدور احکام همسان سازی اعضای هیئت علمی و احکام تغییر تاریخ اجرای افزایش حقوق اعضای غیر هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای آغاز شد.

صدور احکام همسان سازی اعضای هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای آغاز شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، ابراهیم صالحی عمران، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای از آغاز صدور احکام همسان سازی اعضای هیأت علمی و احکام تغییر تاریخ اجرای افزایش حقوق اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای از اسفند سال 98 خبر داد و گفت: در راستای اجرای مصوبه صورت جلسه نشست فوق العاده هیأت امنای دانشگاه فنی و حرفه ای و پس از موافقت سازمان برنامه و بودجه احکام افزایش ضرایب فوق العاده ویژه اعضای هیأت علمی این دانشگاه صادر شد.

وی اضافه نمود: در مرحله اول افزایش 30 درصدی که پس از تأمین اعتبار از جزو دو بند واو تبصره دو قانون بودجه 1400 و تخصیص به دانشگاه قابل پرداخت خواهد بود.

صالحی ادامه داد: در دانشگاه فنی و حرفه ای 668 عضو هیأت علمی مشغول به فعالیت هستند که با صدور این احکام ماهانه بیش از 20 میلیارد ریال بار مالی برای دانشگاه خواهد داشت.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای اضافه نمود: بدیهی است احکام اعضای هیأت علمی متقاضی تمام وقت ویژه نیز پس از تایید فرایند درخواست و تایید کمیته ترفیعات معاونت آموزشی دانشگاه متعاقباً احکام متقاضیان و مشمولین طرح در ماه جاری صادر خواهد شد.

وی تشریح کرد: جز دو بند واو تبصره 2 قانون بودجه از محل ارائه حق الامتیاز واگذاری سهام و حقوق مالکانه دولت، واگذاری طرح های تملک دارایی سرمایه ای و طرح های سرمایه گذاری متعلق به دولت و شرکت های دولتی و واگذاری اموال و دارایی های غیر منقول مازاد دولت تامین و از طریق سازمان برنامه و بودجه جهت هزینه کرد در جز های این بند از تبصره قانون بودجه منجمله همسان سازی حقوق اعضای هیئت علمی، رتبه بندی معلمان و ... تخصیص می یابد.

این مقام مسوول اظهار کرد: در اجرای دستور پنجم مصوبه هیأت امنای دانشگاه موضوع اصلاح تاریخ اجرای افزایش ضریب تا سقف 50 درصد حقوق و فوق العاده های اعضای غیر هیأت علمی از یکم اسفند ماه 99 به یکم اسفند 98 صدور احکام کارگزینی آغاز شده است که محل تامین آن نیز مانده سنوات اعتبارات مصرف نشده سال های قبل و درآمد اختصاصی در سال جاری قابل پرداخت خواهد بود.

وی شرح داد: در دانشگاه فنی و حرفه ای تعداد 5880 نفر شاغل به عنوان عضو غیر هیأت علمی فعالیت دارند که اجرای این برنامه نیازمند بیش از 1150 میلیارد ریال اعتبار است. منابع اعتباری این دو بند در قانون بودجه متفاوت بوده و امکان جابجایی آن وجود ندارد.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای ادامه داد: در اجرای قانون تفسیر بند واو ماده 44 قانون برنامه پنجم توسعه و مجوز سازمان اداری و استخدامی مبنی بر تبدیل وضع ایثارگران مشمول ماده 21 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران که به صورت قراردادی و شرکتی در دانشگاه فنی و حرفه ای تا سرانجام سال 1399 اشتغال تمام وقت داشته اند در حال اجرا است.

وی در سرانجام خاطرنشان کرد: پس از طی مراحل اداری و تاییدیه های گزینش، اطلاعات بیشتر مشمولین در سامانه کارمند ایران بارگذاری شد و پس از اخذ کد کارمندی از سوی این سازمان به استخدام رسمی قطعی تبدیل شرایط خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 تیر 1400 بروزرسانی: 17 تیر 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 123

به "صدور احکام همسان سازی اعضای هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور احکام همسان سازی اعضای هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید