عرضه لپ تاپ های تبدیل پذیر Acer ویژه طراحان و هنرمندان

به گزارش زعفران، شرکت Acer، به تازگی لپ تاپ تازه ConceptD 3 Ezel Designer Book که یک لپ تاپ تبدیل پذیر می باشد را با قیمت 10999 یوان (تقریباً معادل 1700 دلار آمریکا) در چین عرضه نموده است.

عرضه لپ تاپ های تبدیل پذیر Acer ویژه طراحان و هنرمندان

به گزارش خبرنگاران، شرکت تایوانی چندملیتی ایسر، یکی از برند های مطرح سازنده سخت افزار و لوازم الکترونیک است که بیشتر به خاطر لپ تاپ هایش شناخته می گردد. این شرکت مدل نو لپ تاپ تبدیل پذیر خود را با همان نام نسل قبلی که در ژوئیه 2020 راه اندازی شده بود، عرضه می نماید. با وجود عدم تغییر نام مدل، چندین ارتقاء اساسی در این لپ تاپ نو اجرا شده است.

طبق گزارش وبسایت ITHome، نوت بوک تبدیل پذیر ConceptD 3 Ezel، روز هفدهم دسامبر (بیست و ششم آذر) به وسیله ایسر عرضه شد. این نوت بوک ظاهری مینیمالیستی با طراحی لولای 360 درجه دارد. این لپ تاپ برای طراحان گرافیک و هنرمندان طراحی شده است و به همین علت دارای قلم قابل اتصال با فناوری AES و ERM می باشد.

لپ تاپ نو ایسر، ConceptD 3 Ezel، دارای یک صفحه نمایش 14 اینچی 1080 پیکسل IPS با پوشش صد در صدی Adobe RGB (با گواهی Pantone) و پشتیبانی لمسی می باشد. گفتنی است گواهی پنتون به وسیله برند معتبر پنتون عرضه می گردد و اعتبار جهانی دارد. علاوه بر این، صفحه نمایش به وسیله Corning Gorilla Glass محافظت می گردد. این دستگاه در زیر کاپوت، مجهز به پردازنده Intel Tiger Lake Core i7-11800H به همراه کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 3050Ti است. این نوت بوک با حداکثر 16 گیگابایت رم DDR4 SDRAM و حداکثر یک ترابایت فضای ذخیره سازی ارائه شده است.

علاوه بر این، این دستگاه یک وب کم HD، دو اسلات USB 3.2 Type-A، کارت خوان SD 7.0، جک ترکیبی صوتی، پشتیبانی از HDMI 2.0، Thunderbolt 4 و Mini DisplayPort 1.4 را ارائه می نماید.

در حال حاضر، لپ تاپ Acer ConceptD 3 Ezel با پردازنده i7-11800H و کارت گرافیک RTX 3050Ti تنها در بازار چین عرضه شده است و هیچ گزارشی از شرکت Acer در خصوص عرضه آن در آینده در منطقه ها دیگر منتشر نشده است. لپ تاپ مخصوص طراحی ConceptD 3 Ezel دارای تم رنگی سفید است و در چین با قیمت 10999 یوان (تقریباً معادل 1700 دلار آمریکا) به فروش می رسد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 379

به "عرضه لپ تاپ های تبدیل پذیر Acer ویژه طراحان و هنرمندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه لپ تاپ های تبدیل پذیر Acer ویژه طراحان و هنرمندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید