عکاسی از کودک در سفر، هدیه ای برای آینده!

به گزارش زعفران، به کودکتان سفر و خاطره هدیه کنید

عکاسی از کودک و داشتن عکس هایی زیبا و خاطره انگیز خواسته هر پدر و مادری است. بچه ها انرژی نامحدودی دارند و همین عکاسی از آنها را کاری سخت می نماید. به هر حال کودک هستند و باید کودکی نمایند. واقعیت این است که عکاسی از کودک فیل هوا کردن نیست! کافی ست عکاسی در سفر را به عملی سرگرم نماینده برای خودتان و کودکتان ها تبدیل کنید. با خبرنگاران همراه باشید تا راه هایی نشانتان دهیم که عکاسی از کودک زیبایتان را ساده می نماید:

عکاسی از کودک در سفر، هدیه ای برای آینده!

عکاسی از کودک و بچه ها عکاس!

به بچه ها فرصت بدهیم که عکاس بودن را تجربه نمایند و ببینند آن طرف دوربین بودن چه احساسی دارد. به آنها اصول اولیه عکاسی را آموزش بدهید تا به این کار علاقه مند شوند. با این کار خلاقیتشان را پرورش می دهید و به آن ها یاری می کنید تا در سفر به جزئیات دقت نمایند.

هم قد و قواره کودکتان شوید و عکاسی کنید

برای ثبت کردن احساسات و تجربیات بچه هاتان زانوهایتان را خم کنید و قدری دولا شوید تا هم قد و قواره آن ها شوید و همه چیز را طوری ببینید که آن ها می بینند. گاهی سفر و تماشای هایش را از چشم کودکتان ببینید.

عکاسی از کودک پر جنب و جوش!

اینکه از بچه ها در حال بازی و بالا و پایین پریدن عکاسی کنید خیلی بهتر از این است که از آنها بخواهید که گوشه ای مودب بایستند و ژست بگیرند. در سفر مدام از آن ها نخواهید که ژست بگیرند چون با این درخواست لحظاتشان را خراب می کنید. بگذارید طوری که میخواهند از سفرشان لذت ببرند و در همین لحظات

نگاهی به تنظیمات دوربین عکاسی تان بیاندازید. حالتی به نام Sport Mode وجود دارد که برای عکاسی ورزشی در نظر گرفته شده است. این حالت برای عکاسی از بچه های که در حال بالا و پایین پریدن هستند مناسب است.

ثبت لحظات ساده در سفر

لحظات ساده و به ظاهر بی اهمیت خانوادگی در سفر ارزش ثبت شدن را دارند. معمولا با گذشت زمان این عکس های مستند خانوادگی هستند که لبخند به لبتان می آورند.

عکاسی از کودک و تماشای های سفر

وقتی در سفر می خواهید چشم انداز ای را ثبت کنید، کودکتان را به عکس اضافه کنید! بچه ها شیرین ترین و عزیزترین عضو خانواده هستند. آن ها را در نقطه طلایی کادرتان قراردهید و از چشم انداز تان عکس بگیرید.

عکاسی از کودک در سفر شیرین است. سفر با بچه ها خوشی و سختی را با هم دارد و ثبت کردن مستند خاطره هایتان در سفر، سفر شما را ارزشمندتر می نماید. لزومی ندارد عکاسی حرفه ای باشید تا بتوانید لبخند کودکتان را هنگام کشف مکان های تازه ثبت کنید. عکاسی از کودک میتواند هدیه ای ارزشمند برای آینده او باشد چون وقتی بچه ها بزرگ می شوند خاطره هایی محو از کودکی همراهشان باقی می ماند که با تماشا ، پس تا جایی که می توانید خاطره ها را برایشان ذخیره دارید!

منبع: الی گشت
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 473

به "عکاسی از کودک در سفر، هدیه ای برای آینده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکاسی از کودک در سفر، هدیه ای برای آینده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید